Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:jahas: Vai että semmosia... (Pojat kävi muuten samantien profiilissa tarkistamassa, mä näin!)

Enkä mä kehtaa mtn tissikuvia pitää Pakkis tai ees FB, pitää olla joku roti kun tulee kauheaa valitusta aina. En saa otettua mitään kuvia ilman että tissit näkyy (ellei ota 5cm päästä kasvoista)...

Julma kohtalo :(

Tottakai kävi ku en muistanu minkälainen heruheru kuva siel olikaan :D (saattanut käydä joskus aikasemminkin katsomassa) ((ehkä))

(Pojat kävi muuten samantien profiilissa tarkistamassa, mä näin!)

Tuo oli tarkoituksenakin. Yritin ettiä semmosta "fuck off , theres not tits here!" - kuvaa mutten löytäny... Oisin postannut sen sinne sun profiiliin ja owannut kundit kahdesti :D

e: mä lupaan etten valita mistään kuvasta..

Tuli vaan kuunneltua liikkaa musiikkia mikä liittyy mun vanhaan elämään. Ikävä kuolleita frendejä ja yhtä exää. Mulle tulee muutenkin joskus keväisin depiksiä.

On muuten aika hellyttävä toi Gainomaxin uusi mainos. Ihan (iso)mies herkistyy kun muutenkin aina ollut sydämmessä paikka pienille apinoille... Sitten jätän banaanit apinoille kun voitan lotossa ja on varaa ostaakin tollasia palautusjuomia.

Tuli vaan kuunneltua liikkaa musiikkia mikä liittyy mun vanhaan elämään. Ikävä kuolleita frendejä ja yhtä exää. Mulle tulee muutenkin joskus keväisin depiksiä.

Jos se on hyvää surua niin siinä voi hetken fiilistellä. Mikäli ei, niin suosittelen siirtymään iloisempiin aiheisiin.

Joo toi on kyllä kaikista pahin fiilistellä jotain musiikia mihin liittyy hienoja muistoja. Tavallaan. Tulee nuoruusajat mieleen :(

20 kun tulee täyteen ni se olikin käytännössä jo siinä.

Joo toi on kyllä kaikista pahin fiilistellä jotain musiikia mihin liittyy hienoja muistoja. Tavallaan. Tulee nuoruusajat mieleen :(

20 kun tulee täyteen ni se olikin käytännössä jo siinä.

:lol2: Päivän paras!

Jos se on hyvää surua niin siinä voi hetken fiilistellä. Mikäli ei, niin suosittelen siirtymään iloisempiin aiheisiin.

Niinpä, vaikka siihen että huomenna on käsipäivä ja aamupäivällä mennään frendien kanssa kahville.
30 tulee täyteen niin se on viimeinen naula arkkuun, no ei.

Iltaa iltaa. Aivan hirveä rapula oli sunnuntaina, katsoin 18 tuntia HIMYMeitä ja kävin nukkumaan maanantaina 8:lta. Sitten heräsin kolmelta ja vielä hereillä. Ja koko päivän katsonut HIMYMeitä. Rapulakin loppunut.

Back
Ylös Bottom