Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, klo 7.45 tuli taloyhtiön sponsoroima herätys helvetin kovaäänisen poraamisen muodossa. Wuhuu. Tota parvekeremonttia on nyt tehty kai jo pari kuukautta... :jahas:

Ach so... 1.5h yöunet takana. Vittu jes. Sängyssäkin tuli pyörittyä mp3 kuunnellen, ei vaan väsyttänyt. Nyt mitä mahtavin fiilis töissä. Toinen tölkki Battery Strippediä menossa, kai tää tästä. Silmät on vaan kuin sian pillu...

Prkl kun en oo nähny sian pillua. Jää epämiellyttävä mielikuva kun ei osaa kuvitella sun naamaa..

Kasvoni ovat kauniit kuin kedon kukka, mutta silmät ne on rumat nyt. Pakko varmaan olla sisälläkin mun joujoublingblingräppärin aurinkolasit päässä. Sikojen pilluista löytynee kuvia googlella, ovat semmoisia turvonneita viivoja.

Jos haluat nähdä ihan videomateriaalia niin sitäkin löytynee oikeilla hakusanoilla. Kokeile vaikka "animal passion". Kuulin kaverilta.

Kasvoni ovat kauniit kuin kedon kukka, mutta silmät ne on rumat nyt. Pakko varmaan olla sisälläkin mun joujoublingblingräppärin aurinkolasit päässä. Sikojen pilluista löytynee kuvia googlella, ovat semmoisia turvonneita viivoja.

Jos haluat nähdä ihan videomateriaalia niin sitäkin löytynee oikeilla hakusanoilla. Kokeile vaikka "animal passion". Kuulin kaverilta.

Sä oot kyl sairas :D

^ Burmaan? Tarkoitatko Burkhaan? En voi. Ranskassakin siitä saa nykyään 300e sakot... Ai niin, mehän ollaan Suomessa ja täällä mennään aina mamujen ehdoilla. Eli Burkhan hankintaan siis...!

Tulee muuten radiosta vajaan kahden tunnin sisään noin viidettä kertaa J.Lo:n lambadabiisi. Eipä ole kohta yhtään loppuun soitettu biisi, ei...

Ps: Lusmuilen töissä. Olen ollut viikon saikulla ja "lukenut sähköposteja" nyt 1.5h. Kauankohan näitä vielä kehtaisi selailla ennen tauolle siirtymistä :D

Oho. Nään edessä parman tehtaan joten siitä varmaan vääntyi toi burma :D mulla oli teininä pappa-tunturissa töötti äänenä alkuperänen lambada megafonin kautta

^ törkeää tollanen. Mä soitan teiän konsernin johtajalle ja käräytän sut :evil:
Tekisit töitä niinkuin minäkin juuri nyt..

Mika, lol. Konsernin johtajalle :lol2: Jos työnantaja on maksavinaan, niin mä oon tekevinään ;) Ja sitäpaitsi just tein töitä yhden keissin verran. Aivan meinas hiki tulla!

mulla oli teininä pappa-tunturissa töötti äänenä alkuperänen lambada megafonin kautta

Ei jumalauta Vilu. Sä se sairas tässä oot :D

Tolla sai naista. Varsinkin kun erehty sammuttaan ton myrkynvihreen tunturin ja joutu 30kertaa sotkemaan että lähti käymään.

Mä en ois kyllä ikinä menny minkään pappatunan takaritsille... :D

Päivän biisi... Kuuntelen töissä täysiä, yöllä bongasin. Hyvä versio :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Noi on just noita perseenkeinuttaja discobimboja jotka ei osaa tehä omia biisejä ja sit kääritään pakaroilla ja toisten biiseillä kauheet hillot.

Back
Ylös Bottom