Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Noniin. Olenhan korvaamaton. Harva on niin pulska että pystyy mun jättämän aukon täyttämään.

No sepäs kiva kuulla! Kyllä mää rauhallisella kävelyllä tohin jo käydä.
Apua oikeesti miksei joku nyt voi tulla rauhoittamaan mua tänne?

No mikä siel nyt on kun kerta rauhottavia tarvii? Kusiaisia housuissa kun kevät tullu?

Tulin suihkusta ja siinä sitte jotain kävin säätelemässä sälekaihtimia parempaan asentoon, kunnes honasin, että joku heebo siellä seisoo ja tuijottaa meikäläisen ikkunaa. Säikähdin ihan kauheasti ja laitoin kaikki sälekaihtimet kiinni, ja hetken päästä oli pakko mennä kurkkaamaan niin se vieläki seiso siellä ja tuijotti ja värkkäs samalla jotain. Sitte laitoin kaikki valot pois ettei millään pimeä katu ja kirkkaasti valaistu kämppä -ilmiölläkään näkisi mitään varjoja sinne. Mutta en tohi mennä nukkumaan ja dataan pimeässä peiton alla, kun mua pelottaa!

Kiitos Elulle myötätunnosta! :D

Ja joo, on toki mahdollista että se on joku ihan harmiton laitapuolenkulkija, mutta mun mielikuvitus laukkaa nyt tuhatta ja sataa ja pelkään! Ja pitäis nukkua yksin! YKSIN!

Ai että mä rakastan tota kultasta palloa :haart:. Ei enää kauaa ja voi kävellä jo ilman paitaa.

Ja salille on kiva mennä, nyt on asiat hyvin.

Vois kaivaa pihvifileen kaapista ja syödä iltapalaks..

Heradrinkkiä ja käväsen tosa viel suihkussa ennen unia, kunhan bäkkäreiden kuuntelulta kerkeis.

Mahtavaa. Viikko sairaslomalla ja unirytmi heilahti päälleen. Oon nyt käyny viikon ajan nukkumaan 02-05 välillä. Arvatkaas väsyttääkö nyt yhtään? No ei todellakaan. Ja aamulla kasiksi töihin. Wuhuu...

Oli varmaan huippuhyvä idea valvoa... vajaan 3h päästä herätys ja ylipitkä 9h päivä töissä edessä. Ffffuuuuuuu...

Back
Ylös Bottom