Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eve: Kuuntelet vaan nää kappaleet, jota linkittelen, niin hyvin pysyy fiilis yllä :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Seuraavaa :)

^ Toi Berlinin on Top Gunista. Uuuh! Mä olin tuon leffan ilmestymisen aikaan niin hulluna Tom Cruiseen ja halusin mieheksi hävittäjälentäjän joka sotii ja sitten ajaa prätkällä ja ja ja... Muistan vieläkin sen että Kotipizza oli juuri tullut, ja joku videovuokraamo. Ja sieltä porukalla haettiin kaksi perhepizzaa, Hawaii ja Bolognese ja se leffa :D Ja fiilistelin tota biisiä 4eva sen jälkeen.

Tota Glen Medeirosia vedettii joskus 12-vuotiaina discossa. Hitaita poikien kanssa. Oli aika huippua. Silleen käsivaran päässä, kyynerpäät lukittuina :D

Tää nyt ei ole hidas, mutta hyvä kappale ja video kuitenkin :haart:

edit. Tätä videota, kun kattoo, niin ajattelee aina, et pitäs opetella oikeesti tanssimaan. No, enköhän mää sen joskus tee :)

Vieläks näitä joku kuuntelee? Eve? :D

Tää onki 90-lukua, mut ei haittaa.

Minä kuuntelen ja kattelen. Aika legendaarisia biisejä saat kaivettua :) I like! Ja monet miehet tykkäis jos kehtais, ne ei vaan kommentoi tähän mitään, leikkivät etteivät huomaakaan ;)

Höpö höpö. Meikä kuuntelee ja fiilistelee ja tykkään! Mut mulla onki poikkeuksellisen hyvä musamaku. Mut nyt meikä menee nukkuu. Öitä ja pusipusi! <3

Oli vähän paska toi. Tää on PAAAAALJON parempi Adamsilta.

edit. Eve: Suottoopi olla. Mut ei mua kyllä kiinnosta, eikä oo ikinä kiinnostanukkaan tollaset kehtaamiset :)

Korkkasin Jack3d. Ei nappaa mennä nukkumaan, ehkä iltapäivällä vois nokkaunet ottaa. Pientä pistelyä toi tuntuis naamassa mulle aiheuttavan. Laitoin 1 1/2 scooppia.

Jyyyyropea :)

Niin legendaarinen, että pakko soittaa.

Europen Carrie oli jo sellaista settiä että nyt tulee mun henkilökohtainen panos... :haart: :haart: :haart:

Pitäs ostaa kuulokkeet, ei tähän aikaan voi oikein popitella kerrostalossa. No ne ei onneksi maksa juuri mitään.

Kahdesta edellisestä toivuttu, niin nyt tulee kova kappale.

Pitäs ostaa kuulokkeet, ei tähän aikaan voi oikein popitella kerrostalossa. No ne ei onneksi maksa juuri mitään.

No eihä sitä täysii tarvi soittaa? Mullakaan mitää kuulokkeita oo päässä, mut ei tätä kukaa muu kuule ku mä :)

Kahdesta edellisestä toivuttu, niin nyt tulee kova kappale.

Weak on liekeissä! :D

Meinasin luovuttaa, mutta ei vielä!

Tupla tai kuitti!

Suosittelen tota ekaa, mut ei oo pakko, jos ei haluu!

Back
Ylös Bottom