Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Viimeinen Pumping Iron paikallisesta Prismasta! :puntti:

Sahaaja: :dance2:

Lihaa syön punajuurisalaatin kera. Koht nukkumaan kun univelkaa..

Univelat voi maksaa rahana tilille: 312021-288523
Varat sijoitetaan Aslakin poronsarvijauhe perinnerahastoon. Kiitos ;)

:D Oot muuten Pyr0 DOOMED! Meitsi pääsee taas salille. Örgh. Huomen jo tokaa kertaa taudin jälkeen :whip:

:D Oot muuten Pyr0 DOOMED! Meitsi pääsee taas salille. Örgh. Huomen jo tokaa kertaa taudin jälkeen :whip:

Oho! Ala sieki pittää tuota treenipäivyriä, niin voin katsoa joka päivä kuinka paljon paskempi olen. :D

...ja haaveilla joskus isoista raudoista.

Oho! Ala sieki pittää tuota treenipäivyriä, niin voin katsoa joka päivä kuinka paljon paskempi olen. :D

...ja haaveilla joskus isoista raudoista.

Kävin just kattoo sun päivyriä ja tajusin että mulla on ihan helvetinmoinen työ päästä edes samoihin ikinä. Etenkin kun yrittää olla laihiksella :rolleyes:

^
Niinpä, pakkiksen jokaisen tredin jossa postailet, niin on jokaisella tredin sivulla varmaan yli puolet sun (PainKiller) kommentteja ku spämmäilet täällä, ja et käytä muokkausnappia. :D

Eikä sulla näytä olevan oikein mitään järkevää sanottavaa täällä. Mitä nyt sun postejas väkisinki lukee kun spämmäilet joka tredissä. Sellasta myötäilyä ja sivukommenttia. Noh, jokainen käyttää aikansa, miten parhaaksi näkee.

baitövei, olipa muuten mukavat löylyt! :)

^
Niinpä, pakkiksen jokaisen tredin jossa postailet, niin on jokaisella tredin sivulla varmaan yli puolet sun (PainKiller) kommentteja ku spämmäilet täällä, ja et käytä muokkausnappia. :D

Eikä sulla näytä olevan oikein mitään järkevää sanottavaa täällä. Mitä nyt sun postejas väkisinki lukee kun spämmäilet joka tredissä. Sellasta myötäilyä ja sivukommenttia. Noh, jokainen käyttää aikansa, miten parhaaksi näkee.

baitövei, olipa muuten mukavat löylyt! :)
Ihan samat ajatukset susta :D
ja sori mut pystyykö poistamaan jo laitettuja viestejä?
muuten olisin sit muakannu ton.

Kävin just kattoo sun päivyriä ja tajusin että mulla on ihan helvetinmoinen työ päästä edes samoihin ikinä. Etenkin kun yrittää olla laihiksella :rolleyes:

Heeh, höpö höpö. Sieltä nuoruuden tarmolla. Joo niin mieki, huonolla menestyksellä... Voin vedota, että nuo painot on pysyny about samoissa, koska laihdutan. :rolleyes: Right... :D Ei ne nousis vaikka bulkkailis ja ois niitä karjujen roheiinihormooneja.

Painkiller: Voit sie, jos kerkeat muokata, mutta sen jälkeen et.

Se ois pikkuhiljaa unille. Olipahan liian pakkiksen täytteinen ilta..

Jumalauta, löysin HIMYM jaksoja, jotka olin jättänyt jotenkin välistä. Tai sitten olin niin väsynyt kun näitä katsoin, että olen unohtanut jo nämä jaksot.

Ei kyllä väsytä täälläkään, tuon Blues-Jyp pelin jälkilähetyksen katsominen nosti pulssin sen verran korkealle!

E. Taitaa olla Teude katsomassa NHL:ää tänä yönä ;)

Ei kyllä väsytä täälläkään, tuon Blues-Jyp pelin jälkilähetyksen katsominen nosti pulssin sen verran korkealle!

E. Taitaa olla Teude katsomassa NHL:ää tänä yönä ;)

Joo, itsekin äsken Jimiltä katsoin tuon matsin ja nyt näitä HIMYMeitä. Ja kohta 'Canes - Wings.

Back
Ylös Bottom