Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Monni kiittää ja kuittaa. Kyllä uni taas maistuu kun pääs salille tänään kahteen viikkoon ekaa kertaa :thumbs:

Hannoverin kirkon tarina? Mike kuvaamaan toi joskus kirkkosarjaan?

hannover_church.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin ekaa kertaa kahteen vuoteen rugbytreeneissä illalla ja kyllä huomaa, nyt on toinen olkapää/niskan puoli ihan jumissa, naarmu silmäkulmassa ja toisessa pakarassa iso mustelma. Tässäpä sitä koettaa venytellä paikkoja sitten kuntoon. Mitäs muitten yössä tapahtuu?

Täällä huhkitaan gradun kanssa. Herännyt aamulla 5:30 niin alkaa pikku hiljaa haukotuttamaan. Vielä pitäisi jonkun verran puurtaa, että kehtaisi tekeleen antaa arvosteltavaksi.

Melkosia unia. Pyörin jonkun huoltoaseman varaosavarastossa, se oli ilmeisesti mun entinen kesätyöpaikka. Olin hirveän päissäni. Verottaja soitti ja kyseli mistä kaikkialta olen tienannut edellisenä vuonna. Yritin sitten kuulostaa selvältä ja kertoa rehellisesti palkkoja. Sen huoltoaseman omistaja ei alkuun tunnistanut minua ja koetti häätää minut sieltä. Kyllä se kuitenkin leppyi tunnistettuaan minut ja kutsui seuraavaksi kesäksi uudestaan töihin :wtf:

Olipas syvät unet, nukuin melkein 6 tuntia!

Eikös neljän päivän herkkulakon jälkeen oo ihan oikeutettua syyä vähän suklaata?

Back
Ylös Bottom