Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Öriöri. Vitun flunssa. Näin viimeyönä unta jostain nuoresta ja kauniista naisesta.

Moro tyypit!

Pode, voi vittu, olin jo unohtanut tuon biisin ajat sitten. Ja nyt sinä palautit sen mieleeni perkele :D
Uusin Lights Out, perhana että osaakin olla hyvä sarja. Miksi kukaan ei seuraa tätä? Kaikenmaailman Heroeseja ja Salkkareita kyllä katsellaan, muttei kunnon ohjelmia.

Ole hyvä vaan teude. Mä ainakin katon telkusta vaan kaikkia asiaohjelmia...kuten täykkäreitä ja sinkkistä, sit uusinta dokumentaarista mielenruokaa on tää paratiisi ja sit se toinen lomaohjelma, mikä vittu se nyt oli.

Oikeesti kyl ehi paljon edes töllön edessä viettää aikaa. Ehkä ihan hyvä niin.

Iltaa.

Jos sitä tänään söis vaikka kanaa ja riisiä niin paljon että joutuu konttaamaan sohvalle :kuola:

Äijä syä taas ja taas. Kohta mennä pakko syödä ruoka itse on hyvää polta jälkeen tupakka sauhuruoka...

Liian monta valvottua yötä takana?

Mäki taidan käydä vatsatankilla.

Emmä saanu aamulla/päivällä unta, kun aurinko paisto niin kirkkaasti ja oli muutenkin niin kova viinanhimo, ettei pystyny nukkuun. Onneks tää on viikon vika työyö, pääsee lepää... eikun vetään ittensä vielä enemmän rikkikatkipoikki tuolla viihteen merkeissä...

Jos nyt joskus nukkuu päikkärit välillä, niin jaksaa painaa meneen.
Mits pondukselle tänään?
ootko jo sairaan iso, väännätkö hengen siltaan?

Öitä!

Muahhahhah!

2gsjywj.jpg

2,5 viikkoa ilman avaimia rupeaisi kyllä vituttamaan täälläkin.

Onneksi olivat porukat olleet kotona ja nähneet jossakin (vissiin pessy reenivaatteita..) niin ei ollut hätää kun en muistanut niitä mihinkään vieväni.

Emmä saanu aamulla/päivällä unta, kun aurinko paisto niin kirkkaasti ja oli muutenkin niin kova viinanhimo, ettei pystyny nukkuun. Onneks tää on viikon vika työyö, pääsee lepää... eikun vetään ittensä vielä enemmän rikkikatkipoikki tuolla viihteen merkeissä...

Jos nyt joskus nukkuu päikkärit välillä, niin jaksaa painaa meneen.
Mits pondukselle tänään?
ootko jo sairaan iso, väännätkö hengen siltaan?

Mullakin viimistä viedään. Thank god. Sit henkinen valmistautuminen alkavaan dieettiin. Vkonloppuna siis ihan hirveet mäsäytykset kehiin :kuola: Nestemäisiä energiajuomia unohtamatta. Taitaa mennä kyl viini linjalla. Sillee hienostellen. Cabernet Sauvignon, Chile tai Australia. Keskitäyteläinen. Suoraan pullon suusta.

Sulla siis vierotusoireita selkeesti. Toi diapam rauhottaa kummasti ;)

No kai mä ny oon. Tai siis en. Oon pienempi ku silloin ku viimeksi näit. Lihat on kyl säilyny mut oon lievästi sanottuna tiiviimmässä paketissa :D Ja tokihan mie väännän kenet tahansa solmuun ja siltaan ja mihin asentoon kukakin tahtoo. Sut varsinkin.

Muahhahhah!

2gsjywj.jpg

Nam.

Olis kyllä mukava vetää vikat mättösafkat ja alottaa kunnon dieetti... mutta ei oo syytä, eikä motivaatiota. :(
Mulla on koko ajan jonkin asteisia kitkuja, mutta jätetään ne pamit vaikka sunnuntaille varalle.

Tiivis paketti on ihan hyvä, parempi, kuin turhan täyteinen pussi, missä on puolet ilmaa..( thääh, emmäkään tajua, unohda)
Vääntele sie siellä vaan Sipsukkaa ja henkee solmuun, mua ei vääntele kukaan kyllä.

Menisin katki varmaan, jos koittais vähän eksoottisempaa, kuin lähetyssa...... hmmmmm
Tai sitten olisin niin väsähtäny ja löysä, että sen solmun vois sitoo sinne metrilenkkiin...

Reiska sun päässä taitaa olla puolet ilmaa. Eikä minkäänlaista itsekuria, soo soo. Sulle tekis varmaan joku lotus-asento hyvää, susta ja prinssi von nakista taitas muuhun ollakaan ;)

Mitä sun dogeille kuuluu? Vieläks ne on hengissä?

Back
Ylös Bottom