Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyr0 lähtee taas pakkaamaan pihviä kroppaan. Kattoo jos kerkeisin viel kirjastolle soittelee tänään kun menee 15.00 kiinni.

Pyr0 lähtee taas pakkaamaan pihviä kroppaan. Kattoo jos kerkeisin viel kirjastolle soittelee tänään kun menee 15.00 kiinni.

Tiukkaa lihaa tuli pakattua. Mites sun pianoharjoittelut sujuu? Joko menee Für Elise silmät kiinni?

Pianoharjottelut meni siinä mielessä vituiks etten kirjastolle nyt kerenny tänään, mutta nyt sain ostettua paperia niin voin tulostaa lisää nuotteja kun toi Come Un Fiore rupee olee muistissa jo.. Vois Nuvole Bianchen pistää seuraavaks työn alle :D Siinä on vähän enemmän meininkiä.

Pianoharjottelut meni siinä mielessä vituiks etten kirjastolle nyt kerenny tänään, mutta nyt sain ostettua paperia niin voin tulostaa lisää nuotteja kun toi Come Un Fiore rupee olee muistissa jo.. Vois Nuvole Bianchen pistää seuraavaks työn alle :D Siinä on vähän enemmän meininkiä.

Siistiä. Ai sie opit jo lukee nuotteja vai osasitko jo ennestään?

Mulla loppu jo into. Ehkä en olekaan Elton John. :D

No en nyt ehkä käyttäis ilmasua "osaan lukea nuotteja", mut kyl mä niitä ajan kanssa pystyn tulkitsemaan :D Korvakuulo tukee nuotin lukua ja päinvastoin.. Lainasin kirjastosta myös tollasen teoriakirjan missä selitetään nuoteista niin siitä voi aina luntata kun tulee nuoteissa jotain sellasta vastaan mitä ei ymmärrä :)

Mä rupeen nyt opettelee pianooooooOOOooooOOHHHH :kuola: Häh? Nakertaa kyl jo valmiiks kun ei mun synassa taida oktaavit riittää tähän biisiin.. Vittu.

a) En juo olutta
b) Mulla on kaksi antibioottikuuria ja kolmiolääkitys päällä, joten muustakin alkoholista olisi hieman syytä pidättäytyä :D

Edit. Counterfeith, no sekin vielä!

Helvetti, tulihan kallis hesan reissu ku otin sakot menomatkalla. Mut Playgroundissa oli kivaa :dance: ja sielä oli niiiiiiin ihana naaras Dj soittamassa :haart:

Back
Ylös Bottom