Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle kelpais myös parannusloitsu polveen. En oo kohta kahteen kuukauteen voinu kyykätä ollenkaan, tai muutenkaan rasittaa etureisiä. Loppua tauolle ei näy. :itku:

Birdi :haart:

Mite ois vaihtokauppa? Saat meikän paskan olkapään niin anna mulle se polovi. Johan tässä ollu penkki ym. punnerrusliikkeissä se puolenvuoden tauko. :jahas:

ps: toi olkapää on tosin todella pieni, että saattaa mennä symmetriat vithuileen. :D

Tämä siis Elulle. Kerkes tuo Weak Swift tohon välii.

Olis jo yö niin ei tarvis tähän threadiin kirjottaa vaan vois kirjottaa yö-threadiin, ihan vaan kirjoittamisen ilosta. Ei sillä että mitään asiaa voisi mahdollisesti olla. Nyt tai ei koskaan. Tai ehkä joskus jotain asiallistakin voi yrittää sanoa. Mutta ei nyt. Kohta kuitenkin.

Elly: Sulle kans :haart:

Kyllä mä sen pienen ja rikkinäisen olkapään voin ottaa ilomielin vaihtokaupassa. Ai että kun kokis ihmeparantumisen, niin reenaisin jalkoja kolme päivää putkeen.
Mutta kärsivällinen mies on kärsivällinen. Menkööt vaikka 10 vuotta, kyllä mä vielä nousen...

Täällähän on taas hirveä meno päällä.
heart.jpg

KAIKILLE!

:haart: Wiikillekin!

Mut pitäis peitellä kohta nukkuhan. Herätys kuurelta.

Mää voin peitellä :haart: . Saatko kuitenkin nukahdettua yksin?

Vedin just sen kolmiolääkkeen naamaan, eli oon seuraavat kolome tuntia niin taju kankaalla, että mut voi heittää vaikka ulos lumipenkkaan nukkuhan :D

Aww teudekin siellä täynnä rakkautta! :haart:

Ja juu Elu, harmi vaan että tää teki mulle viime yönä sen, että olin reilut kolome tuntia ihan koomassa, sitte heräsin siihen että vaikutus loppui ja pyörin loppuyön sängysä... :s

Nyt simahdan pystyyn kohta, hyviä öitä kaikille!

Ja Ephe, et voi. Olet järjen ääneni ja moraalinen tukeni, sun täytyy olla malliesimerkki.

Mä voin olla malliesimerkki kaikesta mitä kenenkään ei kannata olla.

Say no to drugs.

Hyvää yötä kaikille :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom