Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No sittenhän mää oon todella paljon vaimoainesta! Oon tosi hyvä istumaan etupenkillä ja näyttämään nätiltä! :)
Kiitos, näin opetat minusta paremman naisen! :D

Ferrari FXX on ainoa fefe johon minä suostun perseeni laskemaan. Vaikka se aivan järkyttävän ruma rottelo on sekin, mutta speksit ovat ihan ok. ferrariksi.

Juu ei naisen kauhiasti tarvi tietää mut jos osaa ajaa hyvin niin se on cool. Taino on edes itsevarma ja osaa jonkunlaiset ajotaidot niin se on jo cool :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kylläpä sitä nyt puututaan yhteen minun autovalinnoista :lol2:

Hyvä hyvä :thumbs:

Eihän se nyt minun syyni ole jos koko ferrarimallisto on väriä myöten suunniteltu hieman naiselliseen tyylisuuntaan.

Juu ei naisen kauhiasti tarvi tietää mut jos osaa ajaa hyvin niin se on cool. Taino on edes itsevarma ja osaa jonkunlaiset ajotaidot niin se on jo cool :D

haha, mahtava video. Ensin muija miehekkäästi posottaa pitkin tunneleita ja teitä lämä tiskissä, jonka jälkeen allennetaan taas naiselle perinteiseen rooliin eli polvilleen rätti kädessä ja vielä vähissä pukeissa. Priceless.

Ja niin elly istuu hymyillen ja näyttäen nätiltä, puhukaa te autoista! ;p

Se on sun hommas. Muistat vaan olla hiljaa.

Ephelle yks hondavideo.

Pientä show-offia noissa hypyissä:D Mutta hienosti vetää.

Eipä sit tullu lähdettyä mihkää.. 5 kaljaa juotu, iltapalaa ja leffan kautta nukkumaan.. Pääsee treenaa huomenna :)

Lenkillä käyty tänään. Sisäreisiin hangautu nirhaumat. Ei oo helppoo olla paksu.

Countteri kauhean suppeakatseinen yksilö :( Varmaan syö rautaa ja paskoo kettinkiä kun Ferrarit kerran liian tyttömäisiä. Höpöhöpö.

Back
Ylös Bottom