Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Helmee!!!! Siis ihan ihQu

Harvoin kuuntelen musiikkia salilla, mutta pistin vanhan ipodin mukaan ja kun kertosäe pamahti soimaa, niin pienetkin raudat liikku ihan eri tahtia.

Toivon ettei sinun posti ollu sarkasmia. :D

Ollaanpa sitä tehokkaita väistelemään työntekoa taas. Pitäis lukea yks lasten/nuortenkirja, jotta vois kirjoittaa siitä arvostelun lehteen. Piti saada se jo perjantaina, mutta sain sen vasta eilen, silloin ei ollut aikaa lukea. Nyt olis, mutta omasta mielestä on parempi katella Top chefiä ja surffailla netissä. Menee taas viikonlopulle että saan homman hoidettua...kele. :D

e. Eihän lukeminen itsessään ole ongelma, mutta auta armias kun tarttis tehä sitä työn puolesta...ja vielä kirjottaa...

Tuli ilmottauduttua kuntosaliohjaajakoulutukseen ja ravinto-ohjaajaks, josta sitten Personal Trainer koulutukseen ja sieltä varmaa si työkkäriin :D eivaa lisäprojektikshan tuo on menossa, mutta mukava päästä edes joskus tekeen sitä mitä tykkää tehdä..

Tuli ilmottauduttua kuntosaliohjaajakoulutukseen ja ravinto-ohjaajaks, josta sitten Personal Trainer koulutukseen ja sieltä varmaa si työkkäriin :D eivaa lisäprojektikshan tuo on menossa, mutta mukava päästä edes joskus tekeen sitä mitä tykkää tehdä..

FaF:in vai Skulin? Itse kävin noi samat tuolla kuntourheiluliiton puolella, Tosin olin toiminut ohjaajana jo reilun vuoden, kunnes pomo laittoi mut noille kursseille. vajaa 4v. toimin eräällä CMS:n salilla ohjaaja, arvioisin että tuli tehtyä lähes 1000 ohjelmaa,pää asiassa kuntosaliohjelmia. Välillä tuurasin ryhmäohjaajia jos oli useampi heistä saikulla. Eli vedin silloin kuntopiiriä ja venyttely tunteja. Lisäksi olin lisäravinne vastaava. Siinä oli kyllä muutamia kivoja etuja kun sai lisäravinteet tukkuhinnalla(toki muutkin saliohjaajat saivat ei pelkästään vastaava). Whey+:saa tuli muutamia 5kg:n säkkejä vedettyä:D Tsemppiä kursseille ja uuteen duuniin:thumbs:

Iltaa. Ai vitsi söin juuri hyvän kiinalaisen 4 lajin aterian :kuola:

Katos vaan tonni paukku rikki, ah-ah-ahh-ahhh!:dance::dance::dance:Shamppanja pullot paukkuu auki just nyt:D

FaF:in vai Skulin? Itse kävin noi samat tuolla kuntourheiluliiton puolella, Tosin olin toiminut ohjaajana jo reilun vuoden, kunnes pomo laittoi mut noille kursseille. vajaa 4v. toimin eräällä CMS:n salilla ohjaaja, arvioisin että tuli tehtyä lähes 1000 ohjelmaa,pää asiassa kuntosaliohjelmia. Välillä tuurasin ryhmäohjaajia jos oli useampi heistä saikulla. Eli vedin silloin kuntopiiriä ja venyttely tunteja. Lisäksi olin lisäravinne vastaava. Siinä oli kyllä muutamia kivoja etuja kun sai lisäravinteet tukkuhinnalla(toki muutkin saliohjaajat saivat ei pelkästään vastaava). Whey+:saa tuli muutamia 5kg:n säkkejä vedettyä:D Tsemppiä kursseille ja uuteen duuniin:thumbs:

Toi on h-b collegen. Ei tarvitse lähtee tamperetta pidemälle ja hintakin on ok...

Back
Ylös Bottom