Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinaatko ihan tänne Toistolle laittaa vai jonnekin muualle?

Mikä ongelmana? Miksei onnistu uppaaminen?

Joo no ei oo vaikeeta loppujen lopuksi :D

..mulukku...:D

Itellä kutisi kainalot. Semmosia punaisia näppyjä ja läiskiä siellä täällä ja ei ole ennen ollut, eikä kyse ole finneistä. Kutisi ihan helvetisti ja saanut raapia ja kaapia. eihän tää nyt mitään vielä tietystikään, mut
semmonen aine kun Bepanthen siis voide auttoi, sekä hydrocortisone voide vielä enemmän.
Sitten on yks toinen tosi hyvä voide mitä käytetään sairaaloissa ja saa apteekista reseptivapaasti... mutta ei tule nyt j ust nimi mieleen.
Bepanthen ainakin pitäis auttaa ihon kuivuuteen ja kaikenlaisiin nirhaumiin.

Mie käytän kortisonirasvaa normirasvan lisäks. Auttaa pirun hyvin tuo ilmankosteutin.

Mites kelkka pelittää tälläsillä keleillä? Eikös siinä sun kelkassas aika pitkälti ole R6:n kone? Vai muistanko nyt ihan väärin?

Helvetti. Ei se kuvan uppiminen tainnu onnistua.

Hah, tein sulle semmoset paremmat ohojeet ja just ku sain valamiiksi, niin sait sen postattua. :D

No ei siinä mitään, hyvä että onnistu. :)

Mitä? Onnistuko se mun posti? Kiitoksia Pyr0lle vaivannäöstä :kippis1:

Mitä? Onnistuko se mun posti? Kiitoksia Pyr0lle vaivannäöstä :kippis1:

Joo onnistu se. Siellä mopedin päällä röhnötti tyyppi.

Ei mitään. Hyvä että toimi. :)

No mitä helvettiä. Mun mielestä katoin jonku videon siitä sun kelkastas missä joku selitti että siinä on pitkälti R6:n kone :D Vai oliko se sitten R1:n? Vai oonko mä nähny unta että oon ollu pakkiksella offtopic ketjussa puhumassa kelkoista. Pelottavaa.

No mitä helvettiä. Mun mielestä katoin jonku videon siitä sun kelkastas missä joku selitti että siinä on pitkälti R6:n kone :D Vai oliko se sitten R1:n? Vai oonko mä nähny unta että oon ollu pakkiksella offtopic ketjussa puhumassa kelkoista. Pelottavaa.

Jaa-a. Veikkaan tota R1:stä. Kai siinä vähän voimaakin on, kun mittauksessa oli menny 0-100 alle 4 s.

Tosin mulla on toi musta. Videon punainen on aika tyttömäinen väri. Iyy.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyl mä oon varma että laitoit jotain videolinkkiä silloin ku et ollu viel saanu sitä ja fiilistelit sitä jossain ketjussa :D Mun mielestä siinä puhuttiin jotain että se moottori ois pyörästä.. Siitä tuli vaan mieleen että mitäköhän mopo tykkäis kun sen löis käymään kun on pakkasta tolaset -25 astetta :rolleyes:

Voishan sitä ainakin luulla että noi tonniset nelarit perustuis aika samoihin koneisiin sekä kelkoissa että pyörissä. Mää kun en noista kakspyöräsistä mittään tiijä, niin hankala sanoo.
Varmaan aika paljon kiinni siitä, että öljyissä on viskositeetit kohdallaan, että voitelu toimii. Ja noissa pulkissa koneessa on semmonen lämmityskäyttö, eli kun se kylmänä lyyään tulille, niin motti ei ota kierroksia ennen kuin saavuttaa tietyn lämpötilan.

Helvetti miten hyvä biisi :dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom