Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvissä, jotain kai kertoo mun treeniorientaatiosta se että eka juttu ku himaan pääsin ni paskan jälkee rahkapurkki namaa? :D Tuleeko änärii tänäiltana telkkarista, mitäs muut aatellu puuhata?

vitutusketjus on tarkemmat oireet mitä on ja hoitokeinot mitä käytän, täytyy myöntää kyllä että kun tästä asiasta suutun ni on leikki kaukana, tätä on ollu siitä asti ku lämpötilat meni miinuksen puolelle.

vitutusketjus on tarkemmat oireet mitä on ja hoitokeinot mitä käytän, täytyy myöntää kyllä että kun tästä asiasta suutun ni on leikki kaukana, tätä on ollu siitä asti ku lämpötilat meni miinuksen puolelle.

Itellä kutisi kainalot. Semmosia punaisia näppyjä ja läiskiä siellä täällä ja ei ole ennen ollut, eikä kyse ole finneistä. Kutisi ihan helvetisti ja saanut raapia ja kaapia. eihän tää nyt mitään vielä tietystikään, mut
semmonen aine kun Bepanthen siis voide auttoi, sekä hydrocortisone voide vielä enemmän.
Sitten on yks toinen tosi hyvä voide mitä käytetään sairaaloissa ja saa apteekista reseptivapaasti... mutta ei tule nyt j ust nimi mieleen.
Bepanthen ainakin pitäis auttaa ihon kuivuuteen ja kaikenlaisiin nirhaumiin.

Ukko ite luulisin.

Etkö Hiittis lähtenytkään ajelemaan..?

Ei se ehkä tykkääkään talvesta vaikka niin uhos. Örgh. Mun pitäis mennä mutsilla käymään kuulemma. Käyttää sen ruffea ulkona ne on menos johki peliin :jahas:

Tää nyt on oikeasti jotain aivan järjetöntä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eikös tuo ole sitä screamoa. :) Tulee aina semmonen vakuuttava fiilis kun käytetään tuota autotunea. :jahas:

Nyt alkaa jännitysnäytelmä osa kuvien uppaaminen. Sain reseptin Herr Pyr0:lta. Saa nähä kui maailman epäkäytännöllisimmän miehen käy.

Eikös tuo ole sitä screamoa. :) Tulee aina semmonen vakuuttava fiilis kun käytetään tuota autotunea. :jahas:

Kuulemma crunkcorea. Mitä ite lasken, niin mukana on core, screamo, house, crunk ja tietty autotune.

Kuulemma crunkcorea. Mitä ite lasken, niin mukana on core, screamo, house, crunk ja tietty autotune.

No niinpä tietenki. Harvoin mie mitään tiiän. :D

Ephemeral: Hyvin se mennee, varot vain ettet uppaa "vääriä" kuvia. :)

Musta tuntuu ettei tästä kuvan uppaamisesta tuu mitään. En uskalla kokeilla etten nolaa itteäni epäonnistuneella postilla :eek:

No niinpä tietenki. Harvoin mie mitään tiiän. :D

Ephemeral: Hyvin se menee, mutta elä uppaa vahingossa mitään ... vahingollista.

Nosori :D Olin just tammikuussa screamo-keikalla, joten oppinut taas jotain uutta. Oon huomannut sen, että en kato ollenkaan mikä keikka olis soveliasta munikäselle vaan otan kaiken mielenkiintosen vastaan uutena kokemuksena. Oon jollain tavoi oppinut kivasti uutta ja kokenut kans...livekeikat on muutenkin niin kivoja ylipäätänsä.

Musta tuntuu ettei tästä kuvan uppaamisesta tuu mitään. En uskalla kokeilla etten nolaa itteäni epäonnistuneella postilla :eek:

Minkä kuvan? Mitähäh?

Back
Ylös Bottom