Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään olis taas tiedossa jos viitsii. Ei kyl vittu. On tää sellanen tapaus ja tilanne nyt kaikin puolin ettei varmaan pää anna periksi. Tosin vaistot yleensä on kyllä vahvemmat kun järki :D

Tänään olis taas tiedossa jos viitsii. Ei kyl vittu. On tää sellanen tapaus ja tilanne nyt kaikin puolin ettei varmaan pää anna periksi. Tosin vaistot yleensä on kyllä vahvemmat kun järki :D

Millasen sirkun sä oikein oot bongannut kun noin vaikeeta tekee? :D

No oon tuntenu ton jotain 7 vuotta vissiin kohta kun oli kaverin muija. Nyt ne on eronnu ja toi tunkee mun seuraan jatkuvasti. Eikä se nyt mikään maailman hehkeinkään ole, jossei nyt maailman ruminkaan mut kuitenkin. Ei nyt sinänsä pahaa tee että ollu kaverin muija kun helvetin vähän sen kaverin kanssa olen tekemisissä että sinänsä ihan sama jos se mulle nyt vetäis jotkut kilarit :D Ei vaan jotenkin nappaa. Sitä paitsi tuntuu vitun hyvältä sanoa ämmälle että EI.

Itsetunnon pönkittäjä..:D

Voi saaaaaaatana. Nyt se yks meinas tulla mun kanssa salille samaan aikaan. Pystyin keplotelee itteni onneks pois siitä :D

Vittu. Hyvä se on kyllä puhumaan ja houkuttelemaan :D Joutuukohan tässä kohta taas lankeemaan. Helvetti.

Kyl must tuntuu että kohta siihen kovana pysymiseen ei tarvi enää ite keskittyä :D

Tampereella pyörii kirjastoauto joka on täynnä semmosia pyöreitä mainoksia ja "pallon" sisällä on aakkoset jotka menee näin

Abcd
efghijkl
mnopqrs
tuvwxz
yäöå

Komeeta tampere

May the Dubstep be strong in you!

Iltoja massamonstereille.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom