Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Miks musta tuntuu että Pakkiksella kaikki on jotain helvetin insinöörineroja? Mä en edes tiedä mitä noi sanat tarkottaa.

Böördistä ei tietenkään lasketa kun se tekee sentään rehelistä rahtibisnestä :D

Miks musta tuntuu että Pakkiksella kaikki on jotain helvetin insinöörineroja? Mä en edes tiedä mitä noi sanat tarkottaa.

Insinöörejä täällä kyllä tuntuu olevan, mutta itse en siihen joukkoon kuitenkaan kuulu. Onneksi ;)

:D

No mitäs miehiä te sitten oikein olette? Yamahamiehisyyden lisäksi :D

Nahkatakkimiehiä, niinku tossa nimen alla lukee :D Matematiikkaa mä yritän yliopistolla opiskella eli joskus tulevaisuudessa voin ehkä kutsua itseäni matemaatikoks.

Soot kuunnellu liikaa noita Hiittiksen juttuja. :D Ei siinä mitään rehellistä ole :evil:

Aijaa. Mä en nyt viitti tyhmyyttäni enempää mainostaa.. mut mulla ei ole kyllä hajuakaan mitä matemaatikko tekee työkseen. Eiks laskimet oo sitä varten jos on vaikeita juttuja mitä ei päässä osaa laskea :D

Aijaa. Mä en nyt viitti tyhmyyttäni enempää mainostaa.. mut mulla ei ole kyllä hajuakaan mitä matemaatikko tekee työkseen. Eiks laskimet oo sitä varten jos on vaikeita juttuja mitä ei päässä osaa laskea :D

Samaa ne kaikki muutkin yleensä ihmettelee :D Laskin on joo ihan kätevä joissain tilanteissa, mutta ei siitä pahemmin hyötyä ole, jos jotain syvällisempää pitää tehdä.

Vainii. Kuullostaa ihan rahahommilta. Matemaatikko. Örgh. Osta nyt sitten edes joku Hondakin sinne moottoripyörä rivistöön sit kun töihin asti pääset!

En tiiä onko ne nyt niin rahahommia, Fieldsin mitalin rahapalkintokin on niin pieni ja Nobelia ei matematiikasta jaeta :D Fireblade olis kyllä hieno vehje ei käy kieltäminen, täytyy sitten joskus isona harkita, jos on rahaa. Niin ja onhan mulla NSR ollu, että on kokemusta Hondastakin :D

NSR :rock: Se tankki oli kyllä vittumainen avata kun se pultti oli niin hankalassa paikassa.. Vaikka kannan oli mirkelöiny mahollisimman pieneks niin ei meinannu mahtua tulee pois. Itsellänihän oli 2003 mallinen tricolor :D Näsärillä heitettiin silloisen tyttöystävän kanssa ekat motöripyöräreissut :rock:

Jonkunhan ne laskimet pitää ohjelmoida...

Nytkun täällä on matemaatikko paikalla niin voisitkos selväntää vähän seuravaa. Eli tossa b-kohdassa 3:lta riviltä 4. rivin alkuun, kun tehdään toi sijoitus ykkösestä äärettömään. En tajua millä integroimissäännöllä menee. Lukion tehtävä kyseessä.

1zldh92.jpg

On täällä lähihoitajaopiskelijoitakin.

edittinä: en tajua noista auto- ja prätkäjutuista mitään ja tuo MassaVajeen kaavio muistuttaa lähinnä hieroglyfejä :wtf:

Kattelin tässä Death Wish 3:n. Ei hemmetti mitä kasariäksönkuraa :D Ykkönen ja kakkonen ovat vielä jollain tasolla mielenkiintoisia eikä päähenkilökään ole kuolematon, kolmonen vain pyörittää samoja juonenkäänteitä ja joka nurkan takaa juoksevaa pahisporukkaa lahdataan loppumattomalla lippaalla varustetulla helvetin isolla pistoolilla :D

Huomenna ei ehkä ihan niin aikasin sänkyyn... vittuh.

Kauheessa kaasussa on asiat jotenkin hirveästi helpompia. Tajusin juuri välittäväni eräästä naisesta aika paljonkin ja jakaisin mielelläni tämän yön hänen kanssaan. Ehkä toisenkin yön. Miksi sen pitää asua niin helvetin kaukana?

edittinä: en tajua noista auto- ja prätkäjutuista mitään ja tuo MassaVajeen kaavio muistuttaa lähinnä hieroglyfejä :wtf:

Komppaan täysin Lomaxia, mutta ei kai mun stevarina tarvitse mitään ymmärtääkään, kunhan näytän rumalta ja murahtelen vihaisen näköisenä kanssaihmisille :)

Nytkun täällä on matemaatikko paikalla niin voisitkos selväntää vähän seuravaa. Eli tossa b-kohdassa 3:lta riviltä 4. rivin alkuun, kun tehdään toi sijoitus ykkösestä äärettömään. En tajua millä integroimissäännöllä menee. Lukion tehtävä kyseessä.

Ei toi kyllä ihan suoraan mene millään integrointimenetelmällä. =-merkin oikealla puolella on areahyperbolista siniä ja jotain muuta roskaa, eikä niitä kukaan suoraan keksi tuolta vasemmalta puolelta. Jos jonkun sopivan sijoituksen keksii niin semmosella vois ehkä saada jotain aikaseks. Voit kokeilla sijoittaa vaikka t=x^2 ja kattoa mitä tulee ja sitten tehä ehkä uusi sijoitus, jos ei vieläkään tuu mitään kivaa :D Tietysti wolfram alpha ton laskee, mut ei sekään välivaiheita suostu antamaan...

Back
Ylös Bottom