Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks musta tuntuu että Pakkiksella kaikki on jotain helvetin insinöörineroja? Mä en edes tiedä mitä noi sanat tarkottaa.
Böördistä ei tietenkään lasketa kun se tekee sentään rehelistä rahtibisnestä :D
Miks musta tuntuu että Pakkiksella kaikki on jotain helvetin insinöörineroja? Mä en edes tiedä mitä noi sanat tarkottaa.
Aijaa. Mä en nyt viitti tyhmyyttäni enempää mainostaa.. mut mulla ei ole kyllä hajuakaan mitä matemaatikko tekee työkseen. Eiks laskimet oo sitä varten jos on vaikeita juttuja mitä ei päässä osaa laskea :D
Se tankki oli kyllä vittumainen avata kun se pultti oli niin hankalassa paikassa.. Vaikka kannan oli mirkelöiny mahollisimman pieneks niin ei meinannu mahtua tulee pois. Itsellänihän oli 2003 mallinen tricolor :D Näsärillä heitettiin silloisen tyttöystävän kanssa ekat motöripyöräreissut 
Aijaa. Mä en nyt viitti tyhmyyttäni enempää mainostaa.. mut mulla ei ole kyllä hajuakaan mitä matemaatikko tekee työkseen. Eiks laskimet oo sitä varten jos on vaikeita juttuja mitä ei päässä osaa laskea :D
edittinä: en tajua noista auto- ja prätkäjutuista mitään ja tuo MassaVajeen kaavio muistuttaa lähinnä hieroglyfejä :wtf:

Nytkun täällä on matemaatikko paikalla niin voisitkos selväntää vähän seuravaa. Eli tossa b-kohdassa 3:lta riviltä 4. rivin alkuun, kun tehdään toi sijoitus ykkösestä äärettömään. En tajua millä integroimissäännöllä menee. Lukion tehtävä kyseessä.