Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No mitäpäs tänne! Nukuttu kaikki 2.5h ja nyt mietitään elämän suuria kysymyksiä että mitä sitä tekis elämällään!? :D Tällä hetkellä yhtälö perhe+sali+koulu ei toimi ja hermorauniohan täs kohta ollaan :D (täs jo miettinyt että josko sitä tuon koulun lopettais ja keskittyis tähän "terveelliset elämäntavat" projektiin ja perheeseen ainoastaan)

Mitäs tänne tosiaan... kolmen vuorokauden saldo tollanen 8h unta ja töihin pitäs taas vaan lähteä. Vähän alkaa olemaan hapoilla kun kuitenkin treenannu samalla. Noh, josko sitä jaksas vielä tän ja huomisen ni sit vois nukkua vähän enemmän taas. :D

Tulin työhommailemasta ja nyt ei vieläkään ummistuta simmua. Pitäisi klo 15 olla taas menossa..

Joko taas? :wtf: *riiips*
Tipi sais ajaa mulle jostain lapista smugglata mulle rekkalastillisen tomaatteja. Kauheissa kilohinnoissa pyörii nykyisin tomaatit.

Vastineeksi mä ******* sun ********* *********. deal?

Mun kylpyankat saat kyllä jättää rauhaan tällä kertaa. Niilä on vieläkin traumoja salettiin viime kerrasta...

Onko ihan normaalia jos mmmm ... . mmmmm.. mm. mm. mmmmmm.mmmmmm......!?!?!?!?! :)

On, jos ...mmmm.....mmmmmmmm....mmm.....mmmmmm..mmmmmmmmm.. :)

Nukuin päikkärit niin päänsärky lähti. Mut vittu on se kello jo aika paljon. Huomenna vasta penkkailemaan siis.

Nälkä. Välillä tää dieetti ottaa niin kupoliin, etenkin iltasin.

Joo niin tekee. Itekkin alottelin dieettiä ja iltasin tekis mieli mässyttää kaikkea hyvää. Ihan noin niinku ajan kuluks.

Hah, söin suklaamuffinsin.

Hah, söin suklaamuffinsin.

HV. Älä puhu ruuasta, nainen!

edit: lähin tossa kasin aikaan oikein lenkille päästäkseni jääkaappia karkuun. Surkuhupaisaa.

HV. Älä puhu ruuasta, nainen!

edit: lähin tossa kasin aikaan oikein lenkille päästäkseni jääkaappia karkuun. Surkuhupaisaa.

:lol2: Am I enjoying this or what..? Yes I am. :D

Tää sopii tähän diättiin! not...

This is a thing I've never known before..:dance2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Perkeleen pakkis! Piti katsella suhteellisuusteoriaa, pohtia logiikkaa ja ehkä jopa pähkäillä pari integraalia läpi määritelmän kautta, mutta tässä sitä on vaan taas jumittanu kohta kaks tuntia...

Back
Ylös Bottom