Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Muistaako joku sellasta trediä, missä joku SALVOI kaikkea? mul ei oo mitään muistikuvaa mihin se liittyi, mut nauroin ihan hitosti sitä joskus muinoin.. :D

e. pikasella haulla en löytänyt

Salvoi? En kyllä tiedä mistään sellasesta mut mä nyt olenkin ihan tulokas pakkiksella :D

:eek: Jumalauta mikä täti! :wtf: :kuola: :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ai vittu kun meinas hajottaa taas :lol2: Pakkis on kyllä loisto foorumi. Jälleen kerran.

Vittu mitkä unet, huhu.

Olin rikas mies, jolla oli hervottoman kokoinen kartano, vaimo ja 3 lasta. Yhtenä päivänä sitten ostin tuollaisen Brabus Stealth SL65:sen (820hv/1400nm :kuola:). Lähdin sitä sitten pikaisesti "testaamaan". Noh, kappas, yhtenä päivänä tajusin että olin sitä pikaisesti testaillut sen 3kk yhteenmenoon ja mietin että mitähän eukko siitä tuumaa. Lähdin sitten ajelemaan pikaisesti kotiappäin ja katsoin kun Ephemeral oli tienvarressa siellä baanalla, jalkaisin. KRIIIIIIIKS!!!! "Nyt äijä kyytiin niin näytän sulle mikä auto on!" Ykkönen, Kakkonen, Kolmonen (200km/h, 9sek) ja äijä huutaa suoraa kurkkua "IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKK PÄÄSTÄ MUT POIS!!!!!!" ja siitä sitten jarrut (maailman tehokkaimmat) pohjaan ja auto pysähdyksiin, äijälle vessapaperirulla vielä matkaan niin ei jää paskanmaku suuhun eikä housuun. Ajelin sitten kotiin, siellä kaunis vaimoke vääntää uunissa jotain jakkihäränsarveiskalvoneesteessämarinoitujabroilerinfileitä valkosipulihöysteellä ja sanoo vaan että "ahh, countteri, tulit juuri sopivasti syömään :)". Kysyin siinä sitten, että mites tuo pieni poissaolo niin vastaus oli vain että "ei tässä hätiä, niinhän siinä kävi viimeksi SLR:n kanssakin, kyllä tähän tottuu :)" :confused:

Noh, olempa yhtä askelta lähempänä nirvanaa kun sain edes unessa ajella SL65:llä :kuola:

Jätkät on sekasin.

Olin viikonlopun pakkispimennossa, ja tänne on sillä aikaa veivattu miljoonakuussataatuhatta viestiä. Ei näitä jaksa/ehdi kukaan lukea:jahas::rolleyes:

Siinä sen näkee. Kannattaa vaan jumittaa siinä koneella(tieto-) 24/7 niin pysyy ajan tasalla ja ei pääse lukemattomat viestit kasaantumaan..

Niin no, no niin:D

Jumaleisson, tämähän on ihan kohta...
_footer1.jpg

Toi ei ainakaan olis kaukana. Sääli ettei noi telavehkeet kauhiasti kiinnosta :D

Höpöhöpö. Kyllä Hondat aina naisten edelle menee. Tai näin ainakin uskottelen itselleni kun kaikki toivo eukkojen suhteen menetetty :lol2:

Back
Ylös Bottom