Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllähän se helle vapaa-ajalla ihan jees on, mutta ruumiillista työlllä tekevillä se vähän vie puhtia :D

Kyllä se on kivaa töissäkin! Pitää vaan järkkää ittensä mahollisimman pitkälti öisin töihin. Onneks viime kesänä olin kesälomalla reilaamassa tuolla mantereella ja siellä sai vielä vähän enemmän lämpöä :P

Lööpeissähän oli että ois tulossa viel kuumempi kesä kun viimeeks. Vitun hyvä. Silleen että asfaltti on joulukuussakin vielä niin kuuma kesän jäljiltä että jos lunta sataa niin sulaa samantien pois. joku +40 - +50 ois sopiva.

Uuujea! Motivaatiota kiskoa ittensä rantakuntoon :D Helteissä on se hyvä puoli, että nuo naikkosetkin riisuu nuo turhat turkit pois. Kyllä kesä on parasta aikaa :D

Lööpeissähän oli että ois tulossa viel kuumempi kesä kun viimeeks. Vitun hyvä. Silleen että asfaltti on joulukuussakin vielä niin kuuma kesän jäljiltä että jos lunta sataa niin sulaa samantien pois. joku +40 - +50 ois sopiva.

En usko että tulee yhtään normaalia kuumempi kesä. Pitihän tästäkin talvesta muka tulla kylmä.

Niin. No tulis edes yhtä lämmin ku viime kesä niin riittäis.. Kunhan kevät ois vähintään yhtä nopea kun viimeeks. Sulais äkkiä lumet pois ja tulis pysyvät plussakelit niin sais mopon rullaamaan :)

eihä sitä taas nukuta, noh valvois samantie iltaa niin sais tuota rytmiä taas viikolle..

Mua väsyttää, mutta ei nukuta. Tuli taas sykittyä 5h tiskin takana ilman minkäänlaisia taukoja, jäi jotenkin niin se draivi päälle etten pysty nukkumaan. Yleensä mua vielä tanssittaa duunin jälkeen, mutta nyt ei kyllä, koska musiikki oli ysäriklassikoita Skool Dayz-teemaillan takia :jahas: Vittu mitä paskaa.

Delgado-täti täällä taas irstailee!

Counter, mersut on pappa-autoja!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom