Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niin onkin aikaa, koska et tullut moikkaamaan kun vielä olin siellä päin :( Pääsit muka ryyppäämään vaan viikonloppuna... Pyh. Pääsiäisen tienoilla saatan olla taas mestoilla, joten voidaan silloin sitten koristella munia ja ja käydä ovien takana virpomassa.

On vaikea viettää vapaata jos ei ole vapaata. Ehkä. Niin, no jos sillon viimeistään.

Omaa lomaa ;) Niin mäkin aina teen. Nojoo. Ei ehkä kannata.
Mä vannoin, etten tulisi Suomeen ainakaan ennen kesää enkä välttämättä kesälläkään, mutta nyt näyttää vähän siltä että rahatilanne pakottaa tulemaan. Ensi vuonna onneksi voin pysyä täällä, koska saatiin just Ihan Oikea Talo ensi lukuvuoden aikaiseksi asuinpaikaksi :) Siinä on puutarha ja kaikkea.

Toi karvainen mies pilasi koko videon. :(

e.
Omaa lomaa ;) Niin mäkin aina teen. Nojoo. Ei ehkä kannata.
Mä vannoin, etten tulisi Suomeen ainakaan ennen kesää enkä välttämättä kesälläkään, mutta nyt näyttää vähän siltä että rahatilanne pakottaa tulemaan. Ensi vuonna onneksi voin pysyä täällä, koska saatiin just Ihan Oikea Talo ensi lukuvuoden aikaiseksi asuinpaikaksi :) Siinä on puutarha ja kaikkea.
Hyi kauheeta, mitä sää nyt tollasia ehdottelet! muahahaha

Pääsekö sun kukkapenkkiä pöyhiin?

Hyi kauheeta, mitä sää nyt tollasia ehdottelet! muahahaha

Pääsekö sun kukkapenkkiä pöyhiin?

Kai niitä kukkapenkkejä välillä pitää pöyhiä. Ajateltiin myös jotain siemeniä istuttaa sinne, mutta valikoimisprosessi on vielä käynnissä, koska ei haluta ihan mitä tahansa kukkasia kasvamaan.

Saatana. Menin kymmenen aikaan jo nukkumaan luottavaisena että kyllä sitä nyt aamuun asti jaksaa nukkua. Joo, yhden aikaan ylhäällä täysin pirteänä :lol2:
perkele...

Heitän sulle röökin jos annat mulle voileivän.

Okei, deal. Mulla on nälkä.

Back
Ylös Bottom