Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä enkun.... :jahas: ja pitäis viä kirjottaa jollekin päivälle 150 sanan aine, en yhtään tiä millekkä päivälle.
Sillä nyt ei ole mitään väliä, nimittäin jos et ihan tynnyrissä ole asunut niin tonhan tekee aivan helposti sillä tunnilla. Palautat vain sitten sen lopussa.

Eibille nyt tosiaan sen verran, että ajattelin ottaa lukion kemiasta lisää syventäviä kursseja, ja kun edellisestä on kuitenkin hetki aikaa, en tajunnut viime tunnilla juuri yhtään mitään. Mitään yksikköjä en muista ulkoa ja vakiotkin on aina haettava taulukkokirjasta. :D

Pitää keksiä viä joku aivan helevetin paska/huono ryyppytarina kun nyt tulee uus opettaja loman jälkeen. :D

Sit jotkut vielä täällä kuvittelee olevansa niin isoja ettei mahu kulkemaan :D

Sith pitäis vääntää gradu loppuun. Että voikin olla tahmeeta. Ei mun enää tarttis tehdä melkein mitään. Voi vittu. Nyt oikeesti tarttisin jonkun varmaan painaan helvetin ison tykin mun ohimolle, että saisin itsestäni puristettua nää viimeiset pisarat. Huomenna pitäisi olla valmiina esitettäväksi tää alustava versio mun ohjaajalle.

Katoin Ground Hog Dayn

edit. Kattokaa näitä, nää on niin pirun hyviä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ensimmäinen maanantai täällä hienossa, hienossa reservissä ja helvetin tylsää on :jahas:

Onneks nukuin 3 tunnin päiväunet tuossa kaheksan jälkeen nii ei ainakaa oo pelkoo että uni tulis, ja ennen seiskaa pitäs herätä töihin. Saiskoha unta pienellä juoksulenkillä, runkulla ja yhellä oluella, täytyy testata.

Back
Ylös Bottom