Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No on kyllä :D Ihan käheä peli varmaan ajella kun saat valmiiks kun tehojakin pitäis sit tulla kerta.

Kaverilla on sellanen offroadi Blazeri. Se on kyllä vaan 6.2 kiisseli et ei se kulje mihinkään mut on se aika karu.. Mattimusta ja keltaset vanteet :D Reilusti korotettu ja 37" pyörät. Silloin ku se osti sen ni voi helvetti se näytti isolta mut nyt kun siihen jo silmä tottunu niin näyttää vähän ujoilta ne renkaat.. Isompia pitäis kuulemma saada :D

Saattaa vaan tulla katsastuksessa ongelmaa jos meinaa vielä isompia renkaita laitella. 37 alkaa olla kuitenkin jo semmonen byrdin korkuinen. Siis jos se sillä kadulla ajelee...

e: No toi mesehän käy ja kukkuu vielä toiset 700tkm.

Joo on sillä nyttekin jo katsastusrenkaat erikseen. Jotkut pikkuset.

Mikäs se Counterin kesämese olikaan? SLR? :D

Mulukut...

Onko Böördis rekkapena? :D Vai mitä insiiderii toi nyt on :(

Mut täytyy kyllä sanoa että toi volvopätkä oli kyl ehkä tylsin video mitä oon ikinä nähny missään koskaan :lol2: Vittu työkoneella vaan suhistellaan sielä täällä ihan randomilla.

Höh. Sullahan se paita on eikä mulla;)
Voidaan me sullekin hankkia joku Rassaaja-paita.

Onko Böördis rekkapena? :D Vai mitä insiiderii toi nyt on :(

Mut täytyy kyllä sanoa että toi volvopätkä oli kyl ehkä tylsin video mitä oon ikinä nähny missään koskaan :lol2: Vittu työkoneella vaan suhistellaan sielä täällä ihan randomilla.

No älä :rolleyes:

Älkääs naurako. Se ei ehkä osaa saada sitä rekkaa pysähtymään , mutta tiedä vaikka osaisi ohjata sen meidän päälle... :wtf:

Sen ehkä osaisinkin. Muista ite tankata ettet jää alle tai tien sivuun...

Aivittu mä putoon sohvalta ihan just!!:D:D:lol2::lol2::lol2:

Joo, kyllähän se taitaa tommosta semiä välillä suhata......:D

Noh? :D Ajaa jotain Counterin firman sprintteriä ja rahtaa misukkaa ja nokiaa niin pirusti ympäri pitäjiä.

Jotenkin mun seitsemäs vaisto sanoo että Böördis ei oo ihan sinut ton rekkapenaisuuden kanssa :lol2:

No enkä suhaa!!!

Back
Ylös Bottom