Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aina toi Kuuma Etsijä leikkii niin viatonta, vaikkei se kuitenkaan oo.. :rolleyes:

Kuka nyt ei tietäis kun herran juttuja täällä lukee :lol2: Mr. Im-so-innocent....yeah right! :D

No sehän on ihan itsestäänselvyys. Kasi jytisee ja 50cm habaneero roikkuu ikkunasta. Sit vaan huutaa että "Yks paikka ois auki!" Tosin tuskin tossa vaiheessa tarvii enää edes huudella mitään.. Toista se on meillä pienillä nelosmoottorimiehillä :rolleyes:

reps :lol2:

Oliskin noin:lol2:

Naisten kommentit on olleet lähinnä:
"Onks tää jotenkin rikki kun se pitää niin kovaa ääntä?"
"Mä en kyllä uskaltais ajaa tällä"
"Mä luulin että tää ovi on lukossa, mut se olikin vaan niin painava etten meinannu saada sitä auki"

Eli aika hiljasta pitelee....:jahas:

:lol2: Eikö muka väriä oo kommentoitu ollenkaan? Mun mopo on kuulemma väärän värinen vaikka se on ihan sairaan mageen sininen :( Pitäis olla kuulemma tipun keltanen..

Tuossa yks matta...

39130_408011723037_513753037_4681927_803625_n.jpg

Mut ei se kelpaa Siikkerille ku väärän rotunen :D Onko muuten Heattiksen auto päällisin puolin valmis? jos tekniikka on vielä kesken.

Kyllä tommonen R/T on ihan jees, ei siinä mitään.

Musta tuntuu että toi on aina jotenkin kesken, ollu jo monta vuotta.
Mutta tuskin tuohon ulkonäköön hirveesti muutosta tulee:

Back
Ylös Bottom