Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mulle kyllä passais tämmönen, tarttis vaan tikapuut että pääsis etupenkille. :D

ford_f150_detroit_09.jpg

Mut sitten pihalle/talliin sopis kans tämmönen... ;)

Ford-Mustang-Eleanor-Body-Kit-1.jpg

^Vihjaaks jotain...:jahas:

Tuon kyytiin Tipikin pääsee ilman tikapuita..
white-lamborghini-girl-1.jpg

Ja 458 on mustana lievästi vinkeän näköinen:
ferrari-458-italia-black.jpg

Ai vähän on tylsää... Kyllä:jahas:

On vanha kiinalainen sanonta... "Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis". kauhee jysäri ja nukuttaa tajuttomasti, sen siitä saa, kun valvoo aamuyöhön saakka parikin kertaa peräkkäin kun aamulla kuitenkin pitää aina herätä aikaisin.

Joo-o, näin tahtoo tehdä. ;)

Härömpi oli kun tuli 7 tunnin aikaeron takaa ja yritti nukkua Suomen kellojen mukaan. Heräsi sitten siinä yhden aikaa yöllä ja valvoi johonkin neljään ja seiskalta herätys... melkein tasaantunu jo.

Tuon kyytiin Tipikin pääsee ilman tikapuita..
white-lamborghini-girl-1.jpg

Ja 458 on mustana lievästi vinkeän näköinen:
ferrari-458-italia-black.jpg

Ai vähän on tylsää... Kyllä:jahas:

Meinasin eka kirjoittaa että ei kuvat näy, mutta sitten aloin lainaamaan tekstiä, niin linkit näkyykin tässä vaiheessa.

Näkyyköhän ne sitten kans kun oon kirjoittanut tän viestin loppuun ja lähettänyt. Nyt jännätään pari sekuntia *klik*

e. eipä näy...

Hmm, mielenkiintoista. Mulle ne näkyy kyllä koko ajan. Mitä sanoo pakkiksen IT-nörttiosasto...?

Mulla ei näy edes lainatessa kuvaa.

Sieltäpä sieltä. Enhän mä muilla sivustoilla surffailekaan...

Ei mullekaan kyllä kaikki pakkikselle postatut kuvat näy, mutta haitanneeko tuo:D

3944693438_962b2f947e.jpg

:lol2: Ei saatana tota Counterin kuvasarjaa :D Ja voi vittu tota dragsteriviteoo :eek: Ihan kaheli.

Siikkeri ihme hämyilijä. Heppalogo oli avatarina mut sit se on kuitenki GemmiMiehiä. Tai sit sillä on mustangi työsuhdeautona :D Töissä tietenkin V8-magazinella jonkun rakentelupalstan pitäjä.

Sihvonen meni just biljardikolmion läpi:wtf:

Ephe, ehdottomasti GM, mutta tuo Mustangin laukkaava hevonen on yksi automaailman hienoimmista logoista.

ford+mustang+2010+launched+los+angeles+LA+motor+show+pictures+photos+pics+logo.jpg

Ja kyllä nuo nelipyöräset on ihan vaan harrastus, ei työ.

^

Onhan logo hieno, mutta logona huono. ;)

Eli siis tarkoitan logon kriteerejä, mutta ei sellaisella väliä ole sinänsä.

Vai että ehdottomasti GM. Kaverilla on -91 trans ami. Ihan hieno peli mutta eipähän tuo sillä 305:lla kovin ripeästi kulje. Sulla ilmeisesti Vette alla kun kerran kakspaikkainen. Tai kakspaikkaisuudesta oli ainakin puhe kun joskus jossain valitit että hankala nussia sielä :D

1716234341_5f5c046012.jpg

Mut kyl toi logo on kaikkein hienoin ;)

No eissaatana, en mä kyllä muista että olisin mistään tommosesta valitellu:D:lol2:

On se hieno tuokin:thumbs:

Eipä se vakiokuntoinen kolmenollavitonen hirveesti kimpoa joo.

No eissaatana, en mä kyllä muista että olisin mistään tommosesta valitellu:D:lol2:

On se hieno tuokin:thumbs:

Eipä se vakiokuntoinen kolmenollavitonen hirveesti kimpoa joo.

Oisko ollu peräti tässä threadissä. "Polttaa kumia chevyssä!" jne vai miten se juttu menikään :lol2: "Kauhian hankalaa kun on vaan kaks paikkaakin.."

Joo, no nyt mä muistan. Mut se oli kyllä pode joka alkoi jostain tommosesta höpistä:D

Minä oo mitään tehny nii:rolleyes:

Back
Ylös Bottom