Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kattelemaan, jos siellä ois jotain alennustavaroita jäljellä. Täällä Porissa ei meinaan kauheen isot valikoimat oo. :(

Jahas, onpas taas randomia. Frendi päätti sit äsken et tulee pariksi päiväksi Englannista Suomeen ihan vaan mun takia. Varasi lennot ja kaikki. No mikäs siinä, mielelläni mä näytän tätä kaunista Turun kaupunkia.

7-aamua inttiin, repikää siitä huumoria

o_505873.jpg

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jahas, onpas taas randomia. Frendi päätti sit äsken et tulee pariksi päiväksi Englannista Suomeen ihan vaan mun takia. Varasi lennot ja kaikki. No mikäs siinä, mielelläni mä näytän tätä kaunista Turun kaupunkia.

Pidä se kaukana Turusta jos tahdot että jää hyvä kuva Suomesta.

6.45 herätys viimestään ja mä olen vielä valveilla

edit: herätykseen aikaa 4tuntia 50 minuuttia ei kuulosta hyvältä :jahas:

Pidä se kaukana Turusta jos tahdot että jää hyvä kuva Suomesta.

Tänne se on kovasti tulossa eikä mulla ole aikaa just nyt matkustella muualle. En kyllä yhtään tiedä mitä näytän, jos toinen haluaa jotain nähtävyyksiä nähdä. Förin? "Kato, tossa on tollanen juttu millä pääsee toiselle puolelle." Myllysillan? "Niin tää on tällanen silta mikä oli vähän aikaa notkolla ja nyt se on poissa." Museoita, missä en ole itse ikinä käynyt? :D

Ehkä vien sen joka ilta vaan ryyppäämään.

Arvasin ettei oo hyvä idea ruveta puolen yön jälkeen enää kuuntelemaan Einaudia. Tietäähän sen ettei unille pääse näissä fiiliksissä ja herätys ois jo 0700 pintaan..

Yätä. Villipossuja katsellessa menny aika rattosasti. Vaikkei katsoiskaan niin rentouttavaa mussutusta kuuluu koko ajan taustalla ja muuta röhkinää :D

Back
Ylös Bottom