Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On kyllä jotenkin kummallista musiikkia, mutta jotenkin myös tuota ei voi olla kuuntelematta. Temptation-temptation-temptation-temptation...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yötä.

Eivittu, eräs aika kohtuullisen päihtynyt neito heittää fb chatissa uskomatonta läppää:D
Ei varmaan malta nukkumaan mennä...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi turhuuksien turhuus sanon mä. Ei jaksa sohvalla maatessa ees peittoa korjata kun särkee lihaksia niin kauheesti. Katsoin tuossa pari jaksoa C.S.I:tä telkusta ja hirveessä koomassa pilkkien meni nekin läpi. Pitäis sitä kai lätkäistä kone kiinni ja raahautua kylmään petiin, ja nukkua, nukkua, nukkua. Tänään oli lepopäivä ja olo on ihan perkeleen vetämätön. Mun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vaikea kuvitella tekeväni huomenna yhtään mitään. Haluisin about nukkua 3vrk putkeen.

Tää ois melkeen voinu kuulua vitutusketjuun.

Voi turhuuksien turhuus sanon mä. Ei jaksa sohvalla maatessa ees peittoa korjata kun särkee lihaksia niin kauheesti. Katsoin tuossa pari jaksoa C.S.I:tä telkusta ja hirveessä koomassa pilkkien meni nekin läpi. Pitäis sitä kai lätkäistä kone kiinni ja raahautua kylmään petiin, ja nukkua, nukkua, nukkua. Tänään oli lepopäivä ja olo on ihan perkeleen vetämätön. Mun on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin vaikea kuvitella tekeväni huomenna yhtään mitään. Haluisin about nukkua 3vrk putkeen.

Tää ois melkeen voinu kuulua vitutusketjuun.
774c9dd92f0a.jpg

Mul on sama ongelma ku Sakk3lla. Viski ei maistu. De Kuyper sour applea voisin harkita, se on ainaki helvetin hyvää.

e: Siit lähti kahvit valumaa. Ja lumisade jatkuu vaan...

Hyvä unirytmi, keskiviikkon ilta seiskalt ja seuraavat unet johtikin nyt aamu neljään..illaks duuniin \o/

sour apple on kyllä hjuvaa, joitain viinaa sekaan samalla suhteella ja sitten lanua tai lanuja vielä saman verta.

sour apple on kyllä hjuvaa, joitain viinaa sekaan samalla suhteella ja sitten lanua tai lanuja vielä saman verta.

Se on niin työläst, taidan lipittää vaa kaliaa. Yön unisaldo: 0h. Sali aukee 20 minsan päästä. Jos sit lähtis ettimää autoo hangest ja suuntais sinne.

Back
Ylös Bottom