Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä oon huomannu olevani totaalisen jumissa. Siis pää. Ajatukset ei kulje yhtään. Nytkin kun luen eri ketjuja (etenkin Kysy mieheltä) niin en tajua. Oon ihan monttu auki ja :wtf:-ilmeellä 90% ajasta. En tiedä onko se tuo reipas määrä liikuntaa (etenkin aerobista) ja alhaiset kalorit, vai alanko mä vaan erkanemaan todellisuudesta. Toisaalta, mulle eräs mies on kuitannut etten tajua miehistä paljoakaan. Ymmärrän kyllä miesten ajatuksia ja haluja, mutta en ole kauheen hyvin perillä niiden tarkoitusperistä. Mulle tulee aina ihan puun takaa kaikenlaiset lähestymiset ja muut. Itsehän naivisti olen "vain kaveri", ja sitten en ookkaan. Joo. Ois voinu tilittää tonne miesketjuunkin mutta kun ei oo mitään kysyttävää, mulle on turha mtn selittää kun en kuitenkaan tajua.

Tosi asiapitoinen posti. Jee jee.

^ ei niitä ihmissuhdeketjuja tajua varmaan moni muukaan. Sen verran värikästä tarinaa niissä tuppaa olemaan.

Sain näköjään lahjaksi joulukinkun. Tänä vuonna tulee kinkkuöverit.

Aijaa! Panettaako muuten?

edit. Senkin tyhmä kakkiainen.

No kiitos kysymästä, hieman aina välillä. Tänään kirjoitin graduuni juttua fluoresoivien PCR-reportteriprobien toimintaperiaatteesta, tyyliin että siellä on luovuttaja ja vastaanottajamolekyyli ja sitten se luovuttaja virittyy ja luovuttaa resonanssienergiaa sille toiselle ja sitten se näkyy sen vastaanottajan erilasena fluoresenssina. Ja musta tuo oli kamalan kaksimielistä ja alkoi panettaa. Senkin autistinen.

Frank Mcgrath. ;)

frank-mcgrath_63638.jpg

No kiitos kysymästä, hieman aina välillä. Tänään kirjoitin graduuni juttua fluoresoivien PCR-reportteriprobien toimintaperiaatteesta, tyyliin että siellä on luovuttaja ja vastaanottajamolekyyli ja sitten se luovuttaja virittyy ja luovuttaa resonanssienergiaa sille toiselle ja sitten se näkyy sen vastaanottajan erilasena fluoresenssina. Ja musta tuo oli kamalan kaksimielistä ja alkoi panettaa. Senkin autistinen.

:lol2: heh. Tuossa noin on oikeaa meininkiä :thumbs:

Eve: Mää oon aina paasannu tuosta miesten tarkotusperistä naisten ja miesten välisissä ystävyyssuhteissa. Noin se vaan on.

Puuh kauhiasti hommaa riittänyt nyt parina päivänä täällä töissä, mut onneks sitä aina kuitenkin kerkee pakkista vilkasee, oli hommaa tai ei ;)
9h putkee cs, pylly hieman turtunut.

Jahas teit sitten salaa comeabackin?

ps. joko cs?

Back
Ylös Bottom