Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä kirjotin tänään töissä työpaikan infovihkoon oodin sunnuntaille. Tuli aika häiriintyny runo, mutta rimmas helvetin hyvin :D Ja huomisen lumi nyt on ihan se ja sama mulle ku ei oo vehkeitä.

Pääasia että rimmaa:D

Kävin tänään suorittamassa pientä sissitiedustelua jalkaisin tuossa kelkkareitillä, ja jos huomenna tulee etes jonkunverran lunta, niin sillon läks.
Ja tuolla järvellä oli tänään pari pulkkaa liikenteessä, eli jääkin vaikuttais jo kantavan:rolleyes:

Vittu se hetki alkaa olla taas lähellä, kun huomaa että seksikin on yliarvostettua:kuola:

Mikähän vitun aivovamma mulle oikein on tullut. Nyt lyhyellä aikaa kymmenisen kertaa täysin varoittamatta taju luiskahtanut pois. voi jumalauta mikä päänsärky...

Mikähän auttais ku selekä on krampannu jo varmaan kolme päivää. Ei voi olla oikein fasettilukkokaan (ehkä), koska selkä on rusautettu useampaan kertaan ihan järkyttävällä paukkeella paikalleen. Välillä vetää sellasen puukoniskun tuolta oikean lavan alapuolelta, että henki salpaa ja koko kroppa nytkähtää jumiin hetkeksi. 800 burana auttaa pariksi tunniksi kerrallaan, ei niitäkää jaksais kyllä koko ajan napostella.

Tätäkö meinaat?

Tätä just meinasin... Tuli tänään Kuorosodassa tuo ja menin ihan paniikkiin koska huomasin saavani tästä jtn ihmeen kicksejä ja hieman silmäkulmakin kostui. Nimimerkillä: "Musiikkimaku As I Lay Dying, Dimmu Borgir, Heaven Shall Burn, Illdisposed, Lamb of God, Slayer, Slipknot, Swallow the Sun, Rammstein, Turmion Kätilöt..."

Ja vittan. Nyt joudun kuuntelee ton heti!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Piti tota Kaija Koon ränkytystä tasoittaa hieman rauhallisella tunnelmoinnilla Dimmu Borgirin parissa. Ah, heti helpotti. Luulin jo että muutuin hetkessä henkisesti viiskymppiseksi.

^ Mä voisin kuunnella sun nimimerkkiä seuraavaksi. Christians to the lions!

Back
Ylös Bottom