Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kuulin baarissa Kaija Koon jonkun uusimman. Oli outoa kun jengi (myös n. 20-25 ikäiset) huusi, lauloi ja tanssi sitä ihan hulluna. Mä oon aina luullu että Kaija Koo kuuluu joidenki 50+ ikäisten musamakuun.

Kaija koo on just kova jossain baarissa kunnon humalassa :D ihan sama minkä ikäinen sitä on niin aina sitä pitää laulaa mukana.. jopa tällaisen raskaamman musiikin ystävän...

Kyllähän tuo Kaija Koo vetoaa niin nuoriin, kuin vanhempiin. Ja syystä. Ihana nainen <3

No kai se kännissä uppoaa jopa KK:kin.

Kaija koo on just kova jossain baarissa kunnon humalassa :D ihan sama minkä ikäinen sitä on niin aina sitä pitää laulaa mukana.. jopa tällaisen raskaamman musiikin ystävän...

Kyllä sitä pitää kuunnella enemmänkin että ne sanat osaa ulkoa. Kaikki näytti osaavan, ja siis muutakin kuin kertosäkeen.

Eksä sanoi Kaija Koosta että se on vitun pahannäkönen, että ei ollu tunnistaa samaksi kuin levynkansissa, photoshop on laulanut ja "ajokilometrit näkyy naamasta". Jossain backstagella jokin aika sitten näki. Mut joo, voi se olla ihan ihana. Kai. Ihan ok se biisi oli, noin niiku Kaija Kooksi.

Ne soittaa playbackkina.

Kyllä se on vaan mersulla mukava ajella. Joutunut ajamaan koko päivän ja silti vielä suostuin kuskiksi :D

Osa varmasti onkin playbackina, mutta ootko itse koskaan ollut keikalla? Itte olin provinssissa kattelemassa ja ainaki laulu, rummur, basso, kitaria, koskettimet ja laulajan synkka oli ihan ilman playbackia.

Mä kirjotin tänään töissä työpaikan infovihkoon oodin sunnuntaille. Tuli aika häiriintyny runo, mutta rimmas helvetin hyvin :D Ja huomisen lumi nyt on ihan se ja sama mulle ku ei oo vehkeitä.

Back
Ylös Bottom