Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^^Niinhän sitä pitääkin, ihan epähuomiossa ja vahingossa mäkin olin kaventunut vähän perseestä. Jotta se ei toistuisi vastaisuudessa ja pysyisin ihastuttavan pehmoisena, niin pitää nyt sitten mässyttää kaikkea kakkaa erityisen huolellisesti.)

Mitä Delgado tekee työkseen? Kotiäiti?IT-ala?Jtn muuta missä on paljon aikaa itselle :)

Heatti toustaa täällä. Mun pitäis nyt ehkä viimein saada nää kaikki kirjalliset hommat tehtyä niin ei koko ajan kolkuttais omatuntoa ja helpottais elämää muutenki tosi kivasti.

Vois syödä vähän aamupalaa. Aavistuksen taas riistäyty unet hallinnasta. Mukava taas ruveta iltavuorojen jälkeen kääntämään rytmiä. Keskiviikkona neljältä herätys, joten jää taas ti-ke unet pariin tuntiin :D

Heatti toustaa täällä. Mun pitäis nyt ehkä viimein saada nää kaikki kirjalliset hommat tehtyä niin ei koko ajan kolkuttais omatuntoa ja helpottais elämää muutenki tosi kivasti.

Hihi hihi. Mä kävin tänään karkkikaupassa ja loppuviikosta pitäis päästä hakemaan joululahja kotiin:dance2: Vähänkö oon ollu kiltisti tänä vuonna:dance:

Vai semmosia. Epäilen, että taitaa olla moottoroitu toi sun joululahja? ;) Mä sain yhden noista kirjallisista jo tehtyä, laitoin pyykkiä pyörimään, siistin kotia päällisin puolin ja kohta vois ruveta tekeen ruokaa. Nyt on aktiivinen olo :)

Tänään ollu kyllä viimesen päälle lorvailupäivä. Vähän jopa vituttaa kun ei oo saanu mitään aikaseks. Jostain pitäis repiä motivaatiota :(

Helvetti että toi uus Hot Pursuit on kova peli. Eikä tarvi pelätä että kortti(taas) lähtis vaikka kaahaa kuinka :D

Back
Ylös Bottom