Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Helevetti olis mullakin loputon loma. Sais treenata rauhas, tehdä kaikkea mitä haluaa kouluajan yms....

^ Helevetti olis mullakin loputon loma. Sais treenata rauhas, tehdä kaikkea mitä haluaa kouluajan yms....

Onhan se tiettyyn pisteeseen asti pirun mukavaa, mutta alkaa se tyhjäntoimittaminen jossakin vaiheessa tympäseen. Itsellä kun ollu lukion jälkeen tätä lomailua jo monta kuukautta satunnaisia työpätkiä lukuunottamatta. Nyt oon koulussa, mutta lähipäiviä koululla on vaa muutama kuukaudessa. Mikäs tässä, tylsää vaan on jatkuvasti.

Onhan se tiettyyn pisteeseen asti pirun mukavaa, mutta alkaa se tyhjäntoimittaminen jossakin vaiheessa tympäseen. Itsellä kun ollu lukion jälkeen tätä lomailua jo monta kuukautta satunnaisia työpätkiä lukuunottamatta. Nyt oon koulussa, mutta lähipäiviä koululla on vaa muutama kuukaudessa. Mikäs tässä, tylsää vaan on jatkuvasti.

Sanos muuta, tammikuussa tosin armeijan harmaisiin.

Örgh. Työhaastattelu meni hyvin. Pääsen ehkä vuoden alusta töihin! :dance: Salille en tänään mennytkään vielä. En ois oikeen kerennytkään kyllä.. Katsotaan huomenna....

Hyvää yötä, pullukat!

Yön aikaa...

Vittu kun piti vielä syödä vanhentunutta nakkia... Vieläkin maku suussa.... :urjo:

Heräsin myrskyyn ja ajoin raksalle laittelemaan pressuja paremmin ja siirtelin villapaketteja. Voi perkeleen suti. Lunta ja tuiskua sitten "hieman" tuolla ulkona, hyvä kun autolla pääs eteenpäin.

Voi helvetti tää tukena oleminen ystävänä on välillä niin saatanan raskasta henkisesti. Myös fyysisesti kun just tullut salilta ja pitäis syödä ja suihkutella olla jo nukkumassa että jaksaa herätä töihin ja muuta mutta kun toisella on kovasti asiaa puhelimessa.. Eipä näitä onneksi usein ole ja ystävät on tätä varten. Toivottavasti toinen vaan tulis järkiinsä...
Nyt siis safkaa ja pikasuihkun kautta unille että pääsee aamulla sängystä ylös..

Voi helvetti tää tukena oleminen ystävänä on välillä niin saatanan raskasta henkisesti. Myös fyysisesti kun just tullut salilta ja pitäis syödä ja suihkutella olla jo nukkumassa että jaksaa herätä töihin ja muuta mutta kun toisella on kovasti asiaa puhelimessa..

Tuttu tunne. Itsellä auttaa, kun muistaa, että päinvastaisessa tilanteessa se ystävä kuuntelisi omia huolia ja murheita. :)

Tuttu tunne. Itsellä auttaa, kun muistaa, että päinvastaisessa tilanteessa se ystävä kuuntelisi omia huolia ja murheita. :)

Niinpä.. On musta kuitenkin hienoa kun joku uskoo näin tärkeät asiat just mulle ja mä saan yrittää auttaa.. mutta hetki vaan sattu olemaan "huono".. Ei se elämä vaan yleensä paljon aikatauluja kysele. Mutta nyt unille.. :)

Mielenkiintoinen yö edessä... Nenä vuotaa, yskittää ja tärisyttää :(

Back
Ylös Bottom