Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin just pihalla. Viiiddu, siellä kissa alko jahtaamaan citypupua. Ja Remu (siis <-tuo mun koira) kissaa. Ja minä Remua. Ja naapuri mua.

No ei vaine. Ei mua kukaan jahdannu. Mut hirvee härdelli ja elukoitten kokoontumisajo siellä oli päällä. Enkä puhu nyt niistä neekereistä. Yö on jännää aikaa.

Kai sitä vois mennä kohta nukkuu kun ei oo mitään tekemistä..........................

No on täälä niitäki mutta onneks on leikkisä kissa (eläin :D) samas huonees. Sillä OLI leikkimistä.

kiitos tän triidin, katsoin tässä kämpän kattoon ja johan on spottivalon ympärillä parvellinen mitälie ötököitä... ja ei kun huiskimaan prkl.....

+ perkeleen kärpäset! Niitä on lattialla (kuolleita) varmaan päälle 30 ja elos 5, pörrää pään ympärillä.....

noitte ötököitten takia kesä ei oo mukavaa aikaa :D

Sanos muuta, joutuu nukkuu sohvalla koska alan pikuhiljaa pelkäämään että on aamulla nenä tukossa tai kurkussa ei tunnu kivalta tai kuulen toisella korvalla paremmin kuin toisella..... Ja vielä hämähäkki tossa seinällä... EI JUMALISTE :D ei voi muutakun nauraa....

+ henki täältä saat kilon proteiinia jos tuut hakee kärpäset sohvan alta ja tän huoneen lattialta :D

Nii, ihminenhän syö sen x määrä ötököitä unissaan. Kattelin tossa semmosta lähestulkoon xtra-large lukin kokosta, lentävää önniäistä joka kämpän nurkissa hilluu - ei hirveenä mehuttais kyllä semmosta suuhusa pistää :urjo:

Nii, ihminenhän syö sen x määrä ötököitä unissaan. Kattelin tossa semmosta lähestulkoon xtra-large lukin kokosta, lentävää önniäistä joka kämpän nurkissa hilluu - ei hirveenä mehuttais kyllä semmosta suuhusa pistää :urjo:

kiitti nyt pode kun en saa nyt sitte millään unta :D

Niin, ne on eri juttuja ne xtra-larget mitkä pistetään suuhun. Eiksjee?

Back
Ylös Bottom