Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

jos sitä salille.

Onko Weakkia alkanut viime aikoina jotenkin erityisesti askarruttaa tämä homous?

Noup. Kattelin äsken Poliisiopiston ja siinä puhuttiin homoista.

Iltaa, mukavaa kun kerrankin sataa.

En ymmärrä enkä tiedä, minne muualle olisin tullut purkamaan tätä aatostani ;_; minkä takia näin unta Mikestä, en ole edes koko sälliä koskaan tavannut, mutta ilmeisesti muutaman nähdyn kuvan perusteella voi uni-illuusion tästä luoda :D (enkä löytänyt uniketjua, jonne olisin erikseen mennyt purkamaan untani) Mike toimi jonkun kuntoklubin (tais olla jopa nimeltään pakkis!) respassa ja olin menossa mittaamaan jäsenlahjaksi in-bodya sillä laitteella. Ennen mua oli muutama sälli ja odottelin kiltisti vuoroani. Mike ja joku muu dude jutteli siinä respassa, jonka jälkeen siirtyivät mittaamaan tätä tyyppiä eli se kiilas mun eteen. Reiluina kavereina jätkät ottivat mittauksen jälkeen laitteesta virran pois. Nöyränä kävin kysymässä et ”Heeei, entäs mun vuoro?” Mike näytti järkyttyneeltä ja vaivaantuneelta sanoen ”Oho, unohdin sut. Voidaan me sut mitata, mut laitteen lämpenemisessä menee ainaki tunti” Päättäväisenä ilmoitin odottavani ja loppujen lopuksi sain odottaa 2,5h. Vihdoin sain stripata päällysvaatteet pois, mutta en vieläkään saanut iskeä käsiäni kiinni laitteeseen. Mike ilmoitti, että otetaan kuvat ensin!
Minä: ”Siis mitä.. ai tähän kuuluu tällänenki”
Mike: ”Joo, totta kai otetaan ennen ja jälkeen kuvat”
Minä: ”Aijaa?”
Mike: ”Vuoden päästä otetaan toiset kuvat, ei sun perse oo kyl kiinteytyny yhtää. Mennää tonne ylös ottaa nää.”
Kuvat otettiin jossain vallihaudan näköisessä porraskäytävässä, tässä vaiheessa myös toi respadude ilmestyi yleisöksi. Kuvista tuli aivan kamalat, (laadultaan ja ilmeiden osalta) kokovartalokuvat otettiin vain etupuolelta. Sen jälkeen uni muuttui toiseksi tarinaksi ja meni ihan päättömäksi.
Kiitos, että sain jakaa tämän kanssanne, tänään on selkeesti maanantai o_O

Jumalauta et on tylsää. Keksikää mulle tekemistä kuolen kohta.

Päivän kalorit melkein jo täynnä, en voi :(

Back
Ylös Bottom