Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lacuna_babe.jpg

Hahaha. Hymyilen niin että poskiin sattuu.
Voisinkin ottaa omenan. Omnom. Syöppä sinä Vitsku porkkanaa ni mahut siihen kireeseen lepakonnahka-asuus. Yökiitäjä. ;)
Ei nyt porkkanaa. Porkkanavaihe on mulla elämässä takana ja se on läpi käyty jo. Nyt oon taas pakastekasviksissa tiukasti.;)

Tarkoittanet tätä pukua Sir? Laitetaan sulle sitte noi Miken postin kuvan kengät ja joku musta pitsiröyhelö?
ReturnOfSupermanBlackSuitSM.jpg

Nyt on sen verran hooceeta, että jouduu kyllä skippaamaan. Mut toi oikeanpuolenen asu vois olla sun pääl aika jees. On muuten kaverilla hiukka heikko näkyvyys tossa naamiossaan.:D

Mun pitää hommaa sut mun stylistiksi koska sulla on aivan loistavia ideoita. Tuo sun tyyli vaan muistuttaa etäisesti yhtä jännää tyyliä...:D

Toki :D Mä oon pt, mä oon stylisti - ihan mitä vaan. Mun ideat on ihan parhaita ;) Ja mitäs jännää tyyliä toi sun mielestä nyt muistuttaa? :rolleyes:

Se on nyt vielä salaisuus! Tossa on ripaus semmosta tiettyä herkkyyttä mutta kuitenkin jotain villiä, aistillista sekä eläimellisyyttä. Ei ehkä ihan mitään hääpukuja välttämättä ole, mutta kyllä noilla vois kotona olla.:D

Hyvä teaseri yömurrikoille Mortal Kombatin hengessä:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kerkesin jo asennoitua, että huomenna viikon viimenen työpäivä ja sit ois vkoloppu vapaana. Noh, hyväsydäminen minä sanoi joo, kun työkaveri haluaisi mennä katsomaan jotain vastasyntynyttä sinappikonetta. Plöäh. Onneks tulee edes lauantailisät :D

Back
Ylös Bottom