Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minusta se Mother on pirun kova biisi.

Itsehän kuuntelen Jari Sillanpäätä parhaillaan. Ah, siinä vasta ääni!

^Varsin iskevä biisi. Tykästyin. :)

Kaikki on vissiin jossai radattaas. Ja meikä duunissa. Ja Heatseeker vaa runkkaa metallin tahtiin himassa. 5h tätä piinaa vielä. Vois mennä vetää subia poskeen. Taas.

Ei täällä mitään käsikaasua nyt anneta.

Eikä ole edes runopoika Vitamiinia näkynyt. Ollaanko me sit ihan kaksin?

Ei täällä mitään käsikaasua nyt anneta.

Eikä ole edes runopoika Vitamiinia näkynyt. Ollaanko me sit ihan kaksin?

Seli seli. Käsi käy minkä kerkiää. ;)
Hetken oltiin kaksin, nyt olen vallan yksin. Huoh. Vitskukin varmaa naisissa.

Subi oli nannaa. Katottiin duunikavereiden kaa Bulletproofin loppu. Kaikki muut paitsi minä 40+ vee. Olivat ihan liekeissä leffasta. Myös minä.

Just, ja meikä pitää täällä monologia. Voe helevata. Tulis jo aamu.

Hah, kuulostaa mainiolta :D Mutta nyt ei ehi... sairaalaan kautta pohojammaalle. Huomenna takas keskiseen Suomeen.

OOO!!! Sähän voisiti toimia käärmekuriirina, junahan menee Tampesterin asemasterin kautta? Menethän junalla? Jos maksan sun paluulipun?!

huhuh mitä oloja ollut koko päivän. Eilen tuli oltua kunnon kaasuissa, en edes abiristeilyllä eilistä vastaavassa kunnossa ollut, vaikka silloin olin juonut jo 4pvä putkeen :D Helvetin hauska reissu ja mitä Entwinen keikasta muistan, niin sekin veti hyvin

Minkäslaista autoo ettit?

Itte oon ollu viimese 3 tuntia kalastamas... eikä oo tullu mitään :( 1 n. metrin pitunen hauki kyllä hyppäs 3 kertaa muttei ottanu kiinni :D

Back
Ylös Bottom