Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Riippuu ihan siitä millanen lompakko hakusessa. Kolikkotaskua? Korteille monta paikkaa? Seteleille paljon tilaa?

Sellanen vanhusten nepparikukkaro on paras. Osta se!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mulla on tollanen nahkanen pikkulompakko missä on muutama korttitasku, sekä siinä keskellä sellanen nippu muovisia läpinäkyviä korttitaskuja mitkä saa myös tarvittaessa irti lompakosta.
On niin harvoin käteistä, että toi sopii mulle paremmin ku hyvin.

En suoraa urlia tonne verkkokauppaan heitä, mutta jos googlella haluat etsiä, niin laita hakuun korttilompakko ja 4 linkki sponsoroitujen linkkien jälkeen :)

Toinen loistobiisi heti perään - mahtava ääni tuolla Michaelilla!
icon14.gif

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voi pojat!
Kävin äsken asioilla paikkakuntani keskustassa. No kauppaan mennessäni huomasin lähistöllä olevan kuntosalin ovella tällaisen Redram mainoskyltin, jossa oli Jerry Ossin kuva.
Menin tietysti katsomaan mitä siinä mainostettiin, niin perkules, mies on tulossa kyseiselle salille ensi maanantaina treenaamaan ja varmaan myös kertoilemaan yhtä sun toista! Ja mikä parasta ilmainen sisäänpääsy!

Iltaa taloon.

Hehe, siitä vaan. Oon vaan niin pieni, että mua ei normaalipituiset ihmiset näe, jos ei katso jalkoihinsa :(

Nojaa oot sä mua sentin pidempi et ylöspäin täytyy katsoa! (Ellet oo vallan iso-otsainen kaveri)

Taitaa kyl jäädä välistä ku tuohan maksaa jotain. Katse on niin paska paikka, ettei siitä kyl voi mitään maksaa. :(

Varmaan pitäis kohta sänkyyn kömpiä. Huomenna on nimittäin päivä uusi. Koulu jätetään väliin, puntilla käydään ja tehdään muuta ja yritetään pitää hauskaa.

Nojaa oot sä mua sentin pidempi et ylöspäin täytyy katsoa! (Ellet oo vallan iso-otsainen kaveri)

Taitaa kyl jäädä välistä ku tuohan maksaa jotain. Katse on niin paska paikka, ettei siitä kyl voi mitään maksaa. :(

Hehe. Katse on jees paikka eikä maksa kuin 6e tonne keikalle, kun se on rokkipuolella. Sisälle katseeseen ei taida maksaa mitään / 2e. Suunnitelmissa on alkaa dokaamaan tuossa aamusta heti kun herää ja kun äiti tulee duunista, se saa heittää mut jkl :evil:

Hehe. Katse on jees paikka eikä maksa kuin 6e tonne keikalle, kun se on rokkipuolella. Sisälle katseeseen ei taida maksaa mitään / 2e. Suunnitelmissa on alkaa dokaamaan tuossa aamusta heti kun herää ja kun äiti tulee duunista, se saa heittää mut jkl :evil:

Joo niinhän se usein on, et vaan sinne sit maksaa. Mut sit siel alhaalla jäätyy ku ovi käy koko ajan. Ok kävin viimeks keskitalvella. Vietin liikaa aikaa siel silloin kun kuukauden katse oli puolen vuoden ajan karpalolonkku ja duo-tunteina sai itselleen tilattua kaksi kaljaa ja olin nuori ja muuta sellaista.

Back
Ylös Bottom