Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

näin, piti lukea historian kokeeseen joka on 4h päästä. Tuli lähinnä änärii pelattuu ja koneella istuttuu. Pari kertaa vilkasin kirjaa ja totesin et ei vielä jaksa alkaa lukee, eli miks vitussa mä ylipäänsä valvoin tän yön :D

Voi ny saatana. Toisen paketin raapasin auki, eikä mitään ongelmia. Ainahan ne vähän tuoksahtaa, mutta tuo nyt oli niin puhdasta paskanhajua kun olla voi:D

Pitääpä alkaa haistelee, kun yleensä menen mahd. kauas paketin läheltä sitä aukaistessa. Muutenhan sitä saattaa oikeasti alkaa haisee se paska, kun moisia syöpäsee. :)

Kaikki kehonrakennuksesta kiinnostuneet laittakaapas telkka päälle ja kanavavalintana MTV.
Tulee aika hauska jakso yhestä tyypistä joka aikoo kehonrakentajaksi :D

Kuule, oon nähnyt tuon jakson ja pahempaa on luvassa. Harvemmin olen nähnyt yhtä saamatonta ja laiskaa tyyppiä.
Luulis vähän motivoivan jos joku kehonrakentaja viitsii ylipäätää treenata sua.

Kuule, oon nähnyt tuon jakson ja pahempaa on luvassa. Harvemmin olen nähnyt yhtä saamatonta ja laiskaa tyyppiä.
Luulis vähän motivoivan jos joku kehonrakentaja viitsii ylipäätää treenata sua.

Siisus, hyvä että varotit sentään. Se että kaveri tekee kymmenen toistoa sadasta dollarista... kertoo aika paljon missä mennään.:D

Mä tunnen, kuinka mun sydän huutaa hoosiannaa jo nähdessään tän mun possun kylkisiipale-pannun... Mmm... ihraa... kasapäin suolaa... So good..

Mulla komeillee pöydällä toisaiseksi täysi purkki rahkaa reilulla lorauksella rypsiöljyä ja suklaanmakusella heralla jatkettuna :kuola: Vaikka on valiota niin ihan sairaan hyvää.

Mä en ymmärrä miten ePt(ennen Pakkotoistoa) tuli toimaan ilman rahkaa.. En edes muista sellaista elämää vaikkei siitä kauaa edes ole :D

Haha niinhän se teki :D Joo ei. En oo ihan niin hc että söisin rahkaa ihan koko ajan. Mutta nyt kun puhe tuli, niin voisihan sitä vähän rahkaa maistella. Jos vaikka pellavansiemeniä lykkäis sekaan.. Kauhean ruokapainotteinen ilta tänään. Pitää kasvattaa ghettobootya.

Back
Ylös Bottom