Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja Kairaksi, mikäs sen mukavampi tapa nukahtaa kun... sammua kahden viinipullon jälkeen sinne lakanan alle, hiestä märkänä :D No okei, tuo ei ollut taaskaan ekana mielessä. :pano:

Joo, kyllä siinä on euforinen fiilis kun illalla viimeinen muistikuva on kun sormet ympäröi sitä pitkää ja kovaa .... mitäsenytoli.. meni nyt ajatukset ihan sekaisin. Hohooo... Nyt ei oo ainakaa kainalot ne jotka on märkinä. Oho, sanoinks mä ton ääneen. Sovitaan, että en. :D

Ja hei, sokkotreffeistä tuli mieleen. Eiks podetski mennä Treffit Pimeässä -ohjelmaan? Vedetään poikien kanssa pimeässä huoneessa mattopainia? Joojoo, I wanna!

Joo, kyllä siinä on euforinen fiilis kun illalla viimeinen muistikuva on kun sormet ympäröi sitä pitkää ja kovaa .... mitäsenytoli.. meni nyt ajatukset ihan sekaisin. Hohooo... Nyt ei oo ainakaa kainalot ne jotka on märkinä. Oho, sanoinks mä ton ääneen. Sovitaan, että en. :D

Ja hei, sokkotreffeistä tuli mieleen. Eiks podetski mennä Treffit Pimeässä -ohjelmaan? Vedetään poikien kanssa pimeässä huoneessa mattopainia? Joojoo, I wanna!

Se on se kossupullo mitä nyt hait. Kippis ja kulaus. Ainoo ettei tippa tapa eikä muuten meikäläiseen tippaa enempää mene. Ainakaan ennen juhannusta. Nyt puhuttiin siis oikeesti viunasta. Iloisia on tipat sitten.

Elä ny eukko sekoile siel :D Treffit pimeässä, hmm. Mie en oo tarpeeks pinnallinen ja itteeni täynnä siihen ohjelmaan ;) Mut mattopainit ois kyllä erittäin jees. Älästi tottakai. Öljyttynä.

En käynyt vielä ja näytönkin sain kalibroitua. Pitäis olla sherlock ja stalkkaa spritin kuvat jostain, niin tietäis, että kenen teekutsuille oon menossa :D

Ei ainakaan lihaksikkaan neidon :D Sen voin sanoo. Ja sinkkuilijathan aikoinaan sen kaivoi esiin. Enää sitä ei kyllä näy. Ja kivojahan ne on sellaiset, jotka jaksaa kalibroida, et samaan malliin vaan :)

No pode yltä päältä moottoriöljyssä? Ei edes apina voi laittaa vastaan sitä näkyä kun jo viimeistä viedään.:D

Muistan vaan et se akselirasva on aika tuhtia kamaa mitä sinne laitetaan...Meinaan sinne akseliin. Ja laakereihin...:D

Se on se kossupullo mitä nyt hait. Kippis ja kulaus. Ainoo ettei tippa tapa eikä muuten meikäläiseen tippaa enempää mene. Ainakaan ennen juhannusta. Nyt puhuttiin siis oikeesti viunasta. Iloisia on tipat sitten.

Elä ny eukko sekoile siel :D Treffit pimeässä, hmm. Mie en oo tarpeeks pinnallinen ja itteeni täynnä siihen ohjelmaan ;) Mut mattopainit ois kyllä erittäin jees. Älästi tottakai. Öljyttynä.

Kossupullo. Totta!! Sellaista hypistelin viimeks viikonloppuna kourassani, ilmankos niin kato oli muodot ja kierteet jääneet sormiin ja huulille mieleen :D Mä oon edelleen ihan uuvakolla ton juhannuksen kans.. mitähän jäynäystä sitä sitten keksi? Viime vuonna olin Lontoossa, toissa vuonna hakkasin kaverin keittiön ikkunan alle härskin kyltin ja ajoin laittomalla mopolla. Jotain hauskaa sitä pitäis tänäkin vuonna kehittää.

Ja todellakin. Älästi! Öljyttynä. Ja joku vois heittää hilloa aina välillä väliin :D

Ei ainakaan lihaksikkaan neidon :D Sen voin sanoo. Ja sinkkuilijathan aikoinaan sen kaivoi esiin. Enää sitä ei kyllä näy. Ja kivojahan ne on sellaiset, jotka jaksaa kalibroida, et samaan malliin vaan :)

Mutta pyr0 sano, että se löyti sun kuvat jostain :wtf: Ladybirdin kuvat vois kans koittaa ettiä, pitäis perustaa stalkkaus -thread

EDIT: Alyssan kuvat löyty helposti sen ihanan pikkusiskon ansiosta, joka löysi tiensä pakkikselle

Mutta pyr0 sano, että se löyti sun kuvat jostain :wtf: Ladybirdin kuvat vois kans koittaa ettiä, pitäis perustaa stalkkaus -thread

Mä en oo löytäny ees Alyssaa! Mun kuva on vaan facebookissa. pyr0 voi ehkä elätellä toiveita et olisin ollu kuvattoman moi_pojat.jpg-pylly. Ehkäpä. En oo :( Ei vaan ei harmita.

Ja leppiksen jos löytäis niin siit tulis kyl hieno fiilis.

Kossupullo. Totta!! Sellaista hypistelin viimeks viikonloppuna kourassani, ilmankos niin kato oli muodot ja kierteet jääneet sormiin ja huulille mieleen :D Mä oon edelleen ihan uuvakolla ton juhannuksen kans.. mitähän jäynäystä sitä sitten keksi? Viime vuonna olin Lontoossa, toissa vuonna hakkasin kaverin keittiön ikkunan alle härskin kyltin ja ajoin laittomalla mopolla. Jotain hauskaa sitä pitäis tänäkin vuonna kehittää.

Ja todellakin. Älästi! Öljyttynä. Ja joku vois heittää hilloa aina välillä väliin :D

You naughty, naughty girl ;) Ja tietenkin, mitä nyt ois hilloviivat ilman hilloa. Ja akselirasvaa. Ja pieniä suuria, iloisia tippoja. :kuola:

sprit sanoi:
Ja leppiksen jos löytäis niin siit tulis kyl hieno fiilis.

Haha. Todellakin. Elämä sais ihan uudenlaisen merkityksen :D

Haha. Todellakin. Elämä sais ihan uudenlaisen merkityksen :D

Varsinkin niille, jotka asuu myös Jyväskylässä.....

Ja -jesu- ei noista sun kuvista valitettavasti paljoo saa irti :(

edit. Niin ja ei ollu kovin paha rasti ees ku stalkkasin fb:stä noiden kautta, hyvin hoidettu. Hävetti kylläkin, kun vasta nyt hoksasin.

Varsinkin niille, jotka asuu myös Jyväskylässä.....

Ja -jesu- ei noista sun kuvista valitettavasti paljoo saa irti :(

Ei niin, oon pistäny piiloon kaikista söpöimmät. Nyt kun on minun ja Alyssan kuvat pengottu esiin, niin ois vissii sun vuoro.

Back
Ylös Bottom