Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ah, piti olla aamu seiskaan asti duunia, mutta työtehtävä peruuntui ja nyt saa vaan pötköttää himassa samalla kun palkka juoksee.
Sun kannattais irtisanoutua sieltä duunistas niinkuin eilen kehotin ja tulla tänne alkoholisoitumaan. Lupaan ottaa sut oppisopimuksella duuniin
Mä soitan nyt ninjapuhelimeen, josko sieltä joku ninjailisi tiensä mun avoimesta ikkunasta sisään ja räjäyttäisi potin antamalla mulle kunnon ... (nuijanukutuksen). Kiitos ja hyvää yötä.
Olisit salee hyvä oppi isä, olisin vähä niinku sun kisälli vai mikä helvetti se nyt olikaan.
Hehe, viimeks sinä lähit runkkaa takasi mökilles jo 12 maissa :D Ihan hyvä vaihtoehto, siinä vaiheessa olin jo meinannu vetää paikan omistajaa 2x pataan ja loppuillasta seurahuoneella ajauduin riitaan salkkari-Rikun ja Kasperin kanssa :lol2: Että eipä tuosta reissusta nyt kummemmin jäänyt jälkipolville kerrottavaa
Nii missasin sillo kyl illan parhaat palat :D
Pitää ottaa joku kerta uusiks, paremmalla menestyksellä tällä kertaa. Pokaan ittelleni sieltä sen hyvännäkösen mimmin baaritiskiltä, jolla oli se kusetus kihlasormus.
Hmm, jotenki tuli ekana mieleen ton nuijanukutuksen paikalle jtn ihan muuta :D
Kuuma ja kostea yö täällä taas. Toisaalta, miun yöthän on aina sellasia.

Hirvee määrä täällä turriaisia ja karvakuonoja yössä...Hmm, jotenki tuli ekana mieleen ton nuijanukutuksen paikalle jtn ihan muuta :D
Kuuma ja kostea yö täällä taas. Toisaalta, miun yöthän on aina sellasia.

Kyllä, sun pitäis vaan mahd. nopeasti suunnistaa tänne hakee tollasia tilanteita. Ja eiköhän me sulle joku rotko täältä löydetä, viimeksikin muistaakseni yritettiin :D
Niinhän me taidettii yrittää joo :D
Nyt pitää kyl mennä nukkuu. Soittelen sulle joku vkl kun oon kunnon tumuis.
Joka paikassa täällä kosteaa! Jesu joko kävit siellä teellä? Jätä se kalibrointi ja hoida homma jesu.:D
En käynyt vielä ja näytönkin sain kalibroitua. Pitäis olla sherlock ja stalkkaa spritin kuvat jostain, niin tietäis, että kenen teekutsuille oon menossa :D