Okei. Mun pitää siis palauttaa tänään keskiviikkona Ruotsin työ. Tein sen wordilla Suomen kielellä ja heitin google kääntäjään, ja kun olen Ruotsissa seiskan oppilas, niin tämä käännetty kieli on liian hyvää tasolleni, ja voi olla että opettaja antaisi tästä hylätyn sillä ei uskoisi minun tekemäkseni. Eli seuraava lyhyt teksti (vähän reilut 200 sanaa) pitäisi saada sellaiseen muotoon, että ne voisivat mennä yläastelaisen Ruotsin työstä(olen siis ysillä). Pätkiä lauseita ja pieniä virheitä laittaa sinne tänne siis... Itse tekisin tämän, mutta ongelmana on etten tajua niin hyvin tuota tekstiä, että voisin sen tehdä. :D
Mitt drömjobb
Jag praode på Gym42 - gymmet. Arbetade där var kul, för vem gillar själv på gym besök och antal av mina vänner är där. Denna roll var främst städning, funktioner kundservice, och ibland regissören Juha sukunimi av de viktigaste uppdragen. Jag övade mina vänner PRAO-Henri sukunimi. Vi delade arbetet. Vi har inte fått lön. Däremot kunde vi träna på gymmet gratis. Juhan Jag visste redan innan praktik.
Den första dagen lärt oss vad vi behöver göra på en daglig basis. En arbetare, Marika sukunimi, hjälpte oss med det. Eller snarare vi spelade, därför normalt sett bör ha gjorts allt det arbete som vi nu var. Juhan och Marika dessutom Gym42 har också arbetat för Laura, men hans arbete skilde sig mycket från våra. Bara oss och vi svarade Marika rengöring. Rengöring var upp tråkigt. Alltid arbetat fem timmar om dagen, vi därför mycket lång tid.
Följande dagar var vi ett större ansvar. I praktiken innebar det att vi var tvungna att göra på uppdrag av Marika arbete, och han fick lite vila. När allt kan det vara lite orättvist, men hur annars skulle vi inte ha lärt sig att arbeta som ett jobb att göra? Marika dock verkade lycklig, och vi arbetar inte så mycket att vi inte har kerenneet att göra något annat.
Vi Träna på gym tre gånger i veckan arbetar inuti. Vi fortsatte att DoggCrapp började här - träning program, som vi var Träna nästan två månader. Verk gick ganska bra, även om jag stannade ett par milstolpar. Sukunimi dock överträffat alla förväntningar när det gäller utveckling. Mellan oss är en hall repetitionerna oftast någon form av konkurrens (dock inte längre, när sukunimi hade mer än en månad paus). Andlighet konkurrens motiverar oss båda att uppnå ännu bättre resultat.
Slutligen vill jag säga att praktikplats Gym42 - gymmet var mycket givande och roligt. Mitt drömjobb.
Jos on apua niin, tältä sen piti näyttää suomeksi:
Olin TET-harjoittelussa Gym42 - kuntosalilla. Työskenteleminen siellä oli mukavaa, sillä harrastan itsekin salilla käyntiä ja useat kaverinikin käyvät siellä. Työnkuvaani kuului lähinnä siivoaminen, asiakaspalvelutehtävät ja silloin tällöin johtaja Juha sukunimen antamat tärkeämmät toimeksiannot. Olin TET-harjoittelussa kaverini Henri sukunimen kanssa. Jaoimme työt. Palkkaa emme saaneet. Saimme kuitenkin harjoitella salilla ilmaiseksi. Tunsin Juhan jo valmiiksi, ennen työharjoittelua.
Ensimmäisenä päivänä meille opetettiin mitä meidän pitää päivittäin tehdä. Yksi työntekijä, Marika Sukunimi, auttoi meitä siinä. Tai oikeastaan me häntä, sillä normaalisti hänen olisi kuulunut tehdä kaikki työt jotka me nyt tehtiin. Juhan ja Marikan lisäksi Gym42:lla työskenteli myös Laura, mutta hänen työt poikkesivat suuresti omistamme. Vain me ja Marika vastasimme siivoamisesta. Siivoaminen oli tylsää. Työskentelimme aina viisi tuntia päivässä, emme siis kovinkaan pitkään.
Seuraavina päivinä meille annettiin lisää vastuuta. Käytännössä se tarkoitti sitä, että jouduimme tekemään Marikan puolesta työt, ja hän sai levätä. Olihan se ehkä hieman epäreilua, mutta miten muuten olisimme oppineet tekemään töitä kuin töitä tekemällä? Marika kuitenkin vaikutti iloiselta, eikä meilläkään töitä niin paljon ollut ettemme olisi kerenneet tekemään mitään muuta.
Vi träna salilla kolmesti viikossa työajan sisällä. Jatkoimme aloittamaamme DoggCrapp - träning ohjelmaa, jolla olimme träna jo melkein kaksi kuukautta. Treenit sujuivat ihan hyvin, vaikka itse jäin muutamista välitavoitteista. Sukunimi kuitenkin ylitti kehityksellään kaikki odotukset. Välillämme on sali treeneissä yleensä pientä kilpailua(ei tosin enää, kun sukunimi piti yli kuukauden tauon). Kilpailuhenkisyys motivoi molempia meitä saavuttamaan vieläkin parempia tuloksia.
Lopuksi voisin sanoa, että työharjoittelu Gym42 - kuntosalilla oli antoisaa ja erittäin hauskaa. Minun unelmatyöpaikkani.