Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aamuysiltä tentti. Oon lukenut noin tunnin. Vielä vois vähän lukea. Onneksi oon niin vitunmoinen ihmelapsi ettei tuu ongelmia :rock:.

Aamuysiltä tentti. Oon lukenut noin tunnin. Vielä vois vähän lukea. Onneksi oon niin vitunmoinen ihmelapsi ettei tuu ongelmia :rock:.

Saatana mikä jätkä. Evoluution harha-askel? :D

Vois lähteä laskemaan tipuja. Turhaa tässä valavomaa.

Onnea tenttiin. Vittu. Jotenkin iski nyt jonkun sortin masennus. Emmä tiiä. Ehkä mukavan viikonlopun jälkeen arkeen palaaminen ahdistaa...

darra eikä oo mitään syömistä. Huomenna kyllä käyn hesessä ottamassa mega-aterian isommilla ranskalaisilla ja juomalla + pehmiksen, kunhan ensin herään. Jos herään

Perkeleen ADHD. Luen samalla pakkista ja tenttiin. En vaan voi keskittyä yhteen asiaan kerralla. Leffaakin katsoessa tulee aina pelattua miinaharavaa samalla. Ostetaan yksi keskittymiskyky, myydään vähän käytetty maksa.

Haha, tentin tekijä osoittaa nerokkuutensa. Vanhan tentin tehtävät on kopioitu suoraan harjoitustehtävistä. Harjoitustehtävien ratkaisut on muutaman sivun mittaisia ja ratkaistu Mathcadilla (sisältää aika kiihottavat määrät matriiseja). Tulee varmaan maukas tentti ala-aste-tasoisen laskimen kanssa.

Perkeleen ADHD. Luen samalla pakkista ja tenttiin. En vaan voi keskittyä yhteen asiaan kerralla. Leffaakin katsoessa tulee aina pelattua miinaharavaa samalla. Ostetaan yksi keskittymiskyky, myydään vähän käytetty maksa.

Haha mullakin tuo miinaharavajuttu ihan pakollinen :D Mut onnea tenttiin, matriisien pyörittely on :haart:

Nyt nukkumaan, jotta onnistuis herääminen kymmeneks ostamaan sinkkuelämää kakkosen lippui...

jos sitä fiilistelis pari tykit biisit ja petiin

Back
Ylös Bottom