Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Pidä tuosta asenteesta kiinni!Oikeesti mä oon vaan just tämmönen. Jutut on paskoja mutta ainakin itteä naurattaa ;)

Iltaa, ovatko kaikki keitolla vai missä? :D
Öriöri! Kotona ollaan koht unille menossa.. Koko päivä menikin Cebareillessa :D Mitäs Vindi?

YÖn aikaa murrikoille!

En oo kyl parkissa ollu ku Renkomäessä ja linja-autoasemalla hetken. Mut pyörin kyllä sielä täällä ympäri kaupunkia kymmenen jälkeen :D Yksi nainen oli kyytiläisenä.
Missä tollai Ten Dollars Saloon on...?![]()
YÖn aikaa murrikoille!
Jos poikkesit asemantaustassa (riku motorilla) Niin näin sut. :D
Ja tenkku a.k.a Ten dollars salooon sijaitsee Vapaudenkatu 22. Siinä trion vieressä.
Jaaaaaa nii se on se baari siinä kulmassa. Ajoin siitäkin monta kertaa ohi. Ja ajelin kyllä siitä Riku motorin ohikin monta kertaa :lol2:

Jos naiselllasi oli blondit hiukset niin saatoin spotata sut muutamaan otteeseen, 100 % en kuitenkaa ole.![]()
On sillä joo blondit, mut aika lyhyet. Ettei varmaan paljoo oo näkyny kypärän välistä. Eikä oo kyllä mun muija vaan kaverin :D Niinku aikasemin jo valitin jossain ketjussa että kyl naisia kyytiin riittää mut kaikki on varattuja tms... Mut olenpahan hyväntekijän maineessa kun ajelutan niitä :dance2:
No perkele. Pitää joskus sopia että mee seisoo siihen tien poskeen niin ajan ohi ni jää epäselväks saatana:lol2:
:D tai sitten mennään kahville renksuun samaan aikaan. xD
:lol2: Joo voin mä tullä vettä lipittää :D Perjantaina taas tulee eri muija kyytiin. Tääki on varattu :dance2: