Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivää vaan. Mukavasti kulunu jo alkupäivä. Kerinny jo tiskaamaan, imuroimaan ja käymään lenkilläkin.

Päivää vaan. Mukavasti kulunu jo alkupäivä. Kerinny jo tiskaamaan, imuroimaan ja käymään lenkilläkin.

Tänne kans! Tiskata ei tarvii, mut imuroida voit ja käydä lenkillä mun puolesta. :)

Tänne kans! Tiskata ei tarvii, mut imuroida voit ja käydä lenkillä mun puolesta. :)

No ilman muuta, pistät vaan osoitetta tulemaan ;)

No ilman muuta, pistät vaan osoitetta tulemaan ;)

Tehdään niin että lähet liikkeelle ja sitten ilmotan sulle että kylmää tai kuumaa sitä mukaa kun liikut? :D

Manian - Ravers Fantasy :dance2: :dance: :dance2: Tänää ajelee mopolla wuhu! :whip:

Tehdään niin että lähet liikkeelle ja sitten ilmotan sulle että kylmää tai kuumaa sitä mukaa kun liikut? :D

Kuulostaa ihan hauskalta suunnitelmalta :D

Saa ainakin sunnuntain kulumaan. :D

Niin ja voi mielessään palata lapsuuteen, kun silloinkin aina synttäripäivänä sai leikkiä muiden kanssa kaikennäköstä leikkiä. Tosin tossa voi käydä niinkin että eksyn lopullisesti johonkin lähiöön. :D

Saa ainakin sunnuntain kulumaan. :D

:lol2:

Joku vois munki puolesta tulla tiskaa, imuroimaan, asentaa sälekaihtimet ikkunaan, käyttää koiran piiitkällä lenkillä, käydä kaupassa ja salilla jumppaamassa mun jalat, ja mennä vielä yöksi duuniin. Mä ku tahtosin vaa nukkua...:zzzz:

Dj Roxx - Weekend Has Come :dance2: Hääns ap evri badiii! :dance:

Niin ja voi mielessään palata lapsuuteen, kun silloinkin aina synttäripäivänä sai leikkiä muiden kanssa kaikennäköstä leikkiä. Tosin tossa voi käydä niinkin että eksyn lopullisesti johonkin lähiöön. :D

Onko se huono asia sitten? :D Ei tää ihan lähiö ole, mutta vois olla jos niin haluu aatella. Jos eksyt johonkin toiseen lähiöön, niin opastan sut ulos sieltä.

Onko se huono asia sitten? :D Ei tää ihan lähiö ole, mutta vois olla jos niin haluu aatella. Jos eksyt johonkin toiseen lähiöön, niin opastan sut ulos sieltä.

Noniin eihän tässä sitten ole muuta kuin sopia miten pitää yhteyttä. Mulla kun ei ole mobiililaajakaistoja niin ei pakkiksen kautta onnistu maastossa :D

Noniin eihän tässä sitten ole muuta kuin sopia miten pitää yhteyttä. Mulla kun ei ole mobiililaajakaistoja niin ei pakkiksen kautta onnistu maastossa :D

Savumerkkejä?

Arska paistaa, joskin se välillä pilvessä käy perrr... Aika korkata koriskausi ja mennä heittelemään muutamat hassut korit :)

Savumerkkejä?

Ne on varmaan ihan toimiva tapa. Ei muuta kun pistät nuotion tulille niin lähden harhailemaan.

Olipas hyva siivouspaiva tanaan. Loydettiin ihan pirusti ruokaa, paketti kortsuja (kayttamattomia siis), rahaa, tupakkaa, vahan hashia, puolikas pullo vodkaa, pullo viinia... :D Hassua miten paljon jengi jattaa kamaa jalkeensa.

Hoo! Tänäänpäs oli mukava päivä. Sain siivottua, mukala oli hoidossa suurimman osan päivää, mässäilin hampurilaisilla, otin parin tunnin päikkärit. Nyt pentu nukkuu, mies on tekemässä hommia ja mä olen ainakin siis näennäisesti yksin. Oluen kera. Ja jääkaapissa on savukalaa odottamassa. :kuola:

Olipas hyva siivouspaiva tanaan. Loydettiin ihan pirusti ruokaa, paketti kortsuja (kayttamattomia siis), rahaa, tupakkaa, vahan hashia, puolikas pullo vodkaa, pullo viinia... :D Hassua miten paljon jengi jattaa kamaa jalkeensa.

Lähdit Amsterdamiin dyykkaamaan? :D

Back
Ylös Bottom