Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään on kyllä menny taas niin pienillä kaloreilla että hirvittää.. No saapahan ihrat kyytiä. Melkein näkyy jo palikoita ylävatsasta :D

No niin.. nyt pistetään pystyyn kunnon keskustelu, yritetään hukuttaa edelliset pari sivua, ei tarvi yrittää epätoivoisesti vastailla tupac viesteihin :D

Edit:mun ei tarvi vastailla vihamiehille........

Oioi, läskipitsa uunissa. Puoli kiloa oltermannia päällä :kuola:.

Ooh maistuis pitsa kyllä. Koko ajan on vähän nälkä, vaikka olis vasta syönyt. Ei ymmärrä tämmöstä, kun kuitenkin aika paljon tulee syötyä vielä. Ens perjantaina sitten vois pitää pienen mässäily päivän ja syödä siinä vappukaljojen nauttimisen ohella niin paljon kun ehtii ja jaksaa.

Joo o. On se ilmoja pidelly. Mukavasti poutaantunu keli päiväsestä.

Mitä... täälä ainaki ollu koko päivän aivan kauhee sää, ihme ku ei alkanu joku kauhee myrsky ja salamointi ....

Edit: oli muuten hyvä ketju se patukka jutska.. se kyllä vähä ihmetytti että jätkät oli siltä pyytelemäs anteeks..

Mitä... täälä ainaki ollu koko päivän aivan kauhee sää, ihme ku ei alkanu joku kauhee myrsky ja salamointi ....

Noni. Ihan oikein, jos kaveri on joku Mr 6pac. Jotain tasotusta edes :D

Mä oon ihan naru mut sit ku on maha pois ni siit on hyvä alottaa kerää pihvii :dance2:

JAMES BOND JA DR.ALLAN

James Bond seisoi Koraani kädessään Mekan portailla. Tänne vihjeet olivat hänet kuljettaneet, tästä paikasta löytyisi maailmanherruutta tavoittelevan musulmaanin, Dr.Allanin, pesäke. Bond teki siirtonsa. Välittömästi hänet havaittiin ja ammuttiin. Öristen Bond vajosi vaakaan, menehtyen. Dr.Allan oli iloinen.

LOPPU

Ai vittu, toi läskipitsa on kyllä aika varteenotettava vastustaja. Sattuu mahaan ihan vitusti ja on ihan voimaton olo. Myös väsyttää.

Ai vittu, toi läskipitsa on kyllä aika varteenotettava vastustaja. Sattuu mahaan ihan vitusti ja on ihan voimaton olo. Myös väsyttää.

Ahneella on paskanen loppu. Ei olis kannattanu syödä kaikkea kerralla :D

Noniin, nyt olis pullo brändyä ja kaljaa.

Back
Ylös Bottom