Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse asiassa on.. lue vähän tarkemmin jätkästä niin tiedät.. ja tuo nyt mun mielestä on vähän yleistämistä "en tykkää räpistä enkä liion neekereistäkään"
Ite en tykkä rokista, mutta kuitenkin jotkut laulut o hyviä.. mitäs jos sun tutut maalattais mustaks? loppuisko suhteet siihen...

No mä just kysyin onko se saanut jotain aikaan ja oletin että kerrot jos on. Ei se ollu provoiluu. Ku ei mua kuitenkaan niin paljon kiinnosta että jaksaisin ite ottaa selvää :D Toki se oli yleistämistä. Enhän mä voi millään tietää kaikkia räppibiisejä/neekereitä kun en oo nähny enkä kuullu. Sitä paitsi mä oon vitun yksinkertanen barbaari. Ei mun kuulu ajatella tarkemmin ja syvällisemmin mitään, kuhan möllötän. Eikä mun tuttuja tarvi ruveta maailailee ni ei oo tollasia ongelmia prkl :D

No mä just kysyin onko se saanut jotain aikaan ja oletin että kerrot jos on. Ei se ollu provoiluu. Ku ei mua kuitenkaan niin paljon kiinnosta että jaksaisin ite ottaa selvää :D Toki se oli yleistämistä. Enhän mä voi millään tietää kaikkia räppibiisejä/neekereitä kun en oo nähny enkä kuullu. Sitä paitsi mä oon vitun yksinkertanen barbaari. Ei mun kuulu ajatella tarkemmin ja syvällisemmin mitään, kuhan möllötän. Eikä mun tuttuja tarvi ruveta maailailee ni ei oo tollasia ongelmia prkl :D

Juu.. ihan tolla arvostamisella tarkootin että sitä että mitä joku biro (joka aika varmasti rokkia kuuntelee) eikä räpistä mitään tiedä niin voi 2pacia alkaa arvosteleen? Sehän o aivan sama jos mä sanon etten mä arvosta sen ja sen työtä vaikka en asiasta mitään tiedä.. sama juttu jos joku luuviulu täälä netis sanoo ettei arvosta colemania...

Edit: kuitenkaa ei 2pacii jätkä henkiökohtaisesti tiedä että eiköhän se sen työstä puhunu ku sano ettei arvosta..

Juu.. ihan tolla arvostamisella tarkootin että sitä että mitä joku biro (joka aika varmasti rokkia kuuntelee) eikä räpistä mitään tiedä niin voi 2pacia alkaa arvosteleen? Sehän o aivan sama jos mä sanon etten mä arvosta sen ja sen työtä vaikka en asiasta mitään tiedä.. sama juttu jos joku luuviulu täälä netis sanoo ettei arvosta colemania...

Edit: kuitenkaa ei 2pacii jätkä henkiökohtaisesti tiedä että eiköhän se sen työstä puhunu ku sano ettei arvosta..

Joo no nää on näitä mielipideasioita loppujen lopuks 2pacit ja colemannit. Eipä kai se meiltä ole pois jos joku ei meiän kiinnostuksen kohteita niin arvostaiskaan oli ne sitten mitä tahansa :thumbs: Ei mulla oikeen nykyään ole hirveesti energiaa jaksaa pauhata kaikkea vastaan mistä en pidä.. Kylhän jotkut haukku mutki tuola "ärsyttää liikenteessä" threadissä kun puollustelin äänekkäitä moottoreita :D Huu keers! :rock:

Edit. Sori tuplaposti :wtf: Kävin vähän hitaalla ni en tajunnu laittaa samaan viestiin....

Nyt vähän tylsistyttää. Eikä oikeestaan ihan vähääkään. Ois pitäny tehä fysiikan laskareitaki, mutta vitun fyssan laitoksen kotisivut ei toimi eli en saa niitä tehtäviä mistään. Palautuskin olis maanantaina. Onneks sauna on kohta lämmin niin pääsee sinne.

Kuljetaan kaikkialle jalan, syödään vaan lihaa, kasviksia, hedelmiä ym., mutta ei mitään vähärasvaista. Sit kuljetaan ympäriinsä suorittamassa urotekoja. Autetaan vaikka mummoja ym. Ja annetaan hiusten kasvaa.

Ei barbaarit mitään mummoja auta, te teette niistä lihaa!

Äläs nyt kysy liian vaikeita :D

Voisin koittaa imutella noita mun youtube-löytöjä koneelle ja polttaa lisää händs appia autoon ja mennä kiertää kaupunkia keskenäni musiikin kera :rolleyes: Ihan vitun säälittävää ajella yksin kaupungil mut ei nyt parempaakaan tälläi monni keksi :D

Tulis joku mode äkkiä ja poistais nuo mun kommenti tupacista.. :D alkaa pian jätkät täälä mua vihaan ku just aiemmin kävin salkkareista valittamas tuola ketjus :whip:

Edit: noni, sieltä oli jo tullu kommentia että gtfo ...

Äläs nyt kysy liian vaikeita :D

Voisin koittaa imutella noita mun youtube-löytöjä koneelle ja polttaa lisää händs appia autoon ja mennä kiertää kaupunkia keskenäni musiikin kera :rolleyes: Ihan vitun säälittävää ajella yksin kaupungil mut ei nyt parempaakaan tälläi monni keksi :D

Joku mummo kyytiin tienvarresta niin ei tarvi yksin rallitella.. ;)

Eiku mummot päästän vaan kohteliaasti tien yli ja sit jatkan nautiskeluu ylhäisestä yksinäisyydestäni :D

Btw barbaarit ei kato mitään vitun salkkareita.......Ryää!!

Minkä takia 2pacista pitäisi jotain tietää, että saisi olla arvostamatta? Jos ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta rap-scene pätkääkään?

Minkä takia 2pacista pitäisi jotain tietää, että saisi olla arvostamatta? Jos ei vaan yksinkertaisesti kiinnosta rap-scene pätkääkään?

Niin no jos ei räp kiinnosta nii ei sit, mutta jos tykkäisit rapistä ja tietäisit jätkästä jotain niin varmasti arvostais jätkää.. Huonosti asian ilmasin.. liian vaikee kysymys pitää hetki miettiä hyvää vastausta... :D

Kannattaa ennen ku päättää niin edes kuunnella sen musiikkia ja ettiä jätkästä tietoa ennen ku menee sanomaan että räppää vaan jostain poliisien tappamisesta, vaikkei asia ihan niin oo ja sitte sen luulon perusteella menee ja sanoo ettei arvosta jätkää.. eka faktat kuntoon.. :whip:

Back
Ylös Bottom