Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lahden yö on synkkä.

Toista se on sielä metropolissa. Laita nyt pode vähän yritystä edes.;)

Menit jekkuansaan nyt. Voitto on minun! Pode selätetty Vitsku 100 pode 0.;)

Menit jekkuansaan nyt. Voitto on minun! Pode selätetty Vitsku 100 pode 0.;)

Ja pyh. Taktinen veto. Vai selätit sie miut. Noh, valmistaudu lopulliseen tappioon kun haen lopetuksen triangelilla. Mutta nyt kyllä selätän itse itseni. Sänky kutsuu. Gutten natten!

P.s. Tämä ei jää tähän... :D

Ja pyh. Taktinen veto. Vai selätit sie miut. Noh, valmistaudu lopulliseen tappioon kun haen lopetuksen triangelilla. Mutta nyt kyllä selätän itse itseni. Sänky kutsuu. Gutten natten!

P.s. Tämä ei jää tähän... :D

Kyllä näin pääs käymään. Luovutusvoitto selvästi. Triangelit on housuissas! Ei kannata uhota kun tietää jo ottavansa häviötä rankasti niskaan.;)

Kyllä näin pääs käymään. Luovutusvoitto selvästi. Triangelit on housuissas! Ei kannata uhota kun tietää jo ottavansa häviötä rankasti niskaan.;)

Höpö höpö. Oot luulosairas. Ja asiahan nyt on niin ettei sulla ole mtn hajuakaa mitä (kivaa) mun pöksyistä löytyy! ;) Ei ainakaa triangeleita, eikä muutakaan ylimäärästä. Ja mä oon hyvä häviäjä kyl, mut vielä parempi voittaja. Tidinds.

Unissas on luulosairaat. Hei nyt ooppas kunnolla tollasten juttujen kanssa. Tämä on yötredi arvon neiti.;) Jätetään se salaisuudeksi. Poden nukkumisaika olis nyt! Saat paljon unta ja lepoa että jaksat paahtaa taas. Parempi ku pysyy homma mahdollisiman ilman ylimäärästä niin aina kivempi. Tavoitteena ei ole voitto vaan vastustajan täydellinen eliminointi ja murskaaminen selätyksen muodossa.:D

Ei kyl mä näin ku se korkkairessa tonne käveli :kuola: Ryää!!

Keksisköhän sitä jotain sosiaalista tekemistä oikeen tänään. En muista koska olisin nähnyt jotain kaveria edes.

Back
Ylös Bottom