Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nonni, kohta on homma hanskassa ja n. 600 kuvaa lisää WNT Fitness Classicista pakkiksella.
Kauhea käsittelytalkoo noissa aina.

Nonni, kohta on homma hanskassa ja n. 600 kuvaa lisää WNT Fitness Classicista pakkiksella.
Kauhea käsittelytalkoo noissa aina.

:wtf: Käsittelitkö oikeasti 600 kuvaa? Ittellä riittä pinna max 2-4 per päivä :D

Kylläpä on hiljasta.

Edelleenkin vaadin selvitystä siihen, kuka pakkislainen poseeraa tukiaisen kanssa noissa tissikuvissa, joista linkitin videon?!

:D Hyvä. Ens yöks töihin ja sit hakemaan uus auto alle :dance: Mitä itelles
Hyvältä näyttää niinku kuuluuki. Mä oon messis mitä ikin tapahtuuki.:D

Mitäs tässä tuubia läräilles. Punnitsen tässä josko huomenna repäsis ja lähtis kouluun lusimaan paria tuntia pois alta, kun muutama kerta tullu oltua pois. Päälle vois repästä hieman kotisivukoodinkia.:D

Katoin ton Tukiaisen videon ja kamppis tuli just sillon huoneeseen. Ainoa kommentti oli: "last time i saw a figure like that, it was being milked." Suhteellisen tyhjentava mun mielesta ^^

Vois varmaan menna nukkumaan, kello on aika paljon.

Hyvältä näyttää niinku kuuluuki. Mä oon messis mitä ikin tapahtuuki.:D

Mitäs tässä tuubia läräilles. Punnitsen tässä josko huomenna repäsis ja lähtis kouluun lusimaan paria tuntia pois alta, kun muutama kerta tullu oltua pois. Päälle vois repästä hieman kotisivukoodinkia.:D

Kuulostaa hyvältä :D
Sit voisit viel tehä mun yövuoron, joookos?? :D

Soon hyvii öitä kaikille tasapuolisesti.

e: näköjään ei, kaveri tarttee sittenkin kyytiä ->

Back
Ylös Bottom