Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joskus tuon katoin, aivan loistava, tosin katoin jostain keskivälistä, että jos jollain olisi sitä jaksoa, niin voisi jakaa sen johonkin. Siis tuo made, bodybuilderiksi. :) Aivan huikee, kohta salille vääntään jalkoja.

Itsellä oli jo.. nyt kun vielä jaksais pikkusiskon kans sirkukseen lähteä:wall:

Sirkuksessahan on mukavaa. Kunnon perinteistä viihdettä. Viimeeks ku kävin ni siel oli joku vitun purkka mikä vääns olkapäät 360 astetta :urjo: Kyllä teki pahaa katsoo.

Mä vein viime vuonna näihin aikoihin tytön sirkukseen. Onneks se lumppu on jo historiaa niin ei tarvi viedä ketään sirkukseen. Kun ei olis varaa muutenkaan :D

Onpas ahkera fiilis kun sain laskareita tehtyä :)

Mä juonkin herani maustamattomana sellaisenaan, veteen sekoitettuna. Hä hää. Rahka nyt tietenkin syödään suoraan purkista, sitä varmaan ei tarvitse edes mainita.

Ei oo hetken päästä :whip:
Kun muutaman kuukauden käytät niin :worship: .......:kuola:........ :D ........ :rolleyes: ......... :jahas: ......... :( ........:itku: ...........ja lopuks .. :urjo:

:lol2: Tammikuusta asti suunilleen oon kilon päivässä ehramii kiskonu :kuola: Puolet siitä menee suoraan purkista töissä. Delgado onki kunnon herabarbaari :whip:

Rahkaa tullu päivittäin syötyä kohta pari vuotta ja maku vaan parantunu :kuola: Hera mulla on maustamatonta tällä hetkellä ja sekaan oon laittanu ripauksen kaakaota makua tuomaan. Menishän se tietty ilmankin..

Back
Ylös Bottom