Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

no HYI, itsehän säästän avioliittoon.

Ja Dome, voisitko nyt ees säälistä tehä 30 minsaa ylitöitä, ettei mulle tule yksinäistä?

Kristus..:wtf: mä jo rupesin kattoon että mitä mä oikeen kirjootin ja sit huomasin et tuo oliki toho fuck truck juttuun..:D

Mää oon palvelukodissa. Töistä tulikin mieleen, että kohta kohta täytyy pitää luova tauko pakkiksesta ja mennä tekemään mummuille uunimakkaraa ja sen sellaista huomiseksi. :)

Every girl needs a little junk in the trunk. :)

edit. ja mää täältä varmaan viimesenä lähden, työaika loppuu 7:30.. - _ -

Täällä päättyy kans 7:30. Vipa yö kolmesta onneksi. Hiljasta on( hoitoalalla vanhusten parissa).

No ei tosiaan oo mitään hajua burn-outista, oon kaikin keinoin koittanu välttää, hyvällä menestyksellä. Onpahan jotain missä oon hyvä.

Aika helvettiä, tuntuu ihan normaalilta mun elämässä tällä hetkellä.

En osaa sanoa koskaan ei. Siitä seuraa sitten se, että otan liikaa työvuoroja vastaan, jotka muutenkaan ei ole mitään helpoimpia tehtäviä.

Nyt kouluhommia mukavasti jonossa, deadline su klo 24 ja ma klo 12. Pitäisi vielä palauttaa 4 eri aineen tehtävät, yhden sain palautettua, meni vain 1h myöhässä. Missä välissä tässä nukkuisi? Puhumattakaan huomiseksi suunnittelluista menoista. Ja tiistaina onkin taas työpäivää edessä ja keskiviikkona ja torstaina ja perjantaina. Ja torstaille pitäisi olla tehtynä noin 3 päivän kouluprojekti. Ja seuraavalla viikolla ma iso tentti johon pitäisi lukea nyt alkavalla viikolla. Ruokaa ei yhtään eli pitää lähteä vielä tokkurassa aamulla ostoksille, mut ainii, eihän opintotuki oikee riitä kunnol tähän aikaa enää kuusta. Palkkakin tulee vasta kuun lopussa. Voi vittu sanon minä :D

Aikamoista. Kyllä mä taidan nyt mennä pienen pikaisen toimituksen kautta nukkumaan. Öitä kaikille hulluille.

Edit. Ei tullut 1000 postia täyteen, mutta ihan hyvä oli yritys.

Back
Ylös Bottom