Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siis mä nyt selitän ton jutun viel kerran ettei jää epäselväks..

Mä tulin tänne henki ja öö ephemeral jutteli jotain
Luulin että henki oli se ihme jorma siinä kuvas ja luulin et ephemeral on tuo akka.. ja niin..

Edit: ja se jätkä siinä kuvas näytti sellaselta salakavalalta jarmolta joka viettelee täälää...:hyper:

Hetkonen, jos meillä on täällä valas mukana, niin eikös 4+1 toimi? Eikös naarasvalailla oo 4 reikää? Vai kuinka :david:?

Edit.

Siis mä nyt selitän ton jutun viel kerran ettei jää epäselväks..

Mä tulin tänne henki ja öö ephemeral jutteli jotain
Luulin että henki oli se ihme jorma siinä kuvas ja luulin et ephemeral on tuo akka.. ja niin..

Hahahaha, vittu sä oot kujalla:D.

Ei perkele kyl nyt on kello niin monta että pakko mennä nukkumaan. Mitähän unta sitä taas näkee tän keskustelun jälkeen. Oon helvetin hyvännäköi nainen ja lihava rantavalas ottaa multa ahnaasti poskeen samalla ku turkoosi piikkitukka viettelee mua? :eek:

Ei perkele kyl nyt on kello niin monta että pakko mennä nukkumaan. Mitähän unta sitä taas näkee tän keskustelun jälkeen. Oon helvetin hyvännäköi nainen ja lihava rantavalas ottaa multa ahnaasti poskeen samalla ku turkoosi piikkitukka viettelee mua? :eek:

Normi unia mulle :D

Hmm, mä en nyt oikein tajua onko tää vittuilua vai ei. Oon :david:.

Nii ootki.:haart:

Henki tulee uniin vietteleen:evil:

Märkiä unia siis tiedossa. Koitan olla hellä.

miten musta tuntuu, että olen tosi tyytyväinen että joudun valvomaan koko yön ja vältyn näiltä jännittäviltä unikokemuksilta.. :D

Et tiedä mitä menetät :evil:.

Ei jesus oo nyt hiljaa.. heh he.. tosi hieno hekottaa keskellä yötä, veli just kävi ovelle ja ihmetteli..:hyvä:

Edit: en kyllä tiiä miks naurattaa, pitäis varmaa pian nukkumaan mennä.........

Ei jezus oo nyt hiljaa.. heh he.. tosi hieno hekottaa keskellä yötä, veli just kävi ovella ja ihmetteli..:hyvä:

Edit: en kyllä tiiä miks naurattaa, pitäis varmaa pian nukkumaan mennä.........

Mähän olen ihan hiljaa. Näppis täällä vaan sauhuaa. Älä vielä mene nukkumaan. Ilta on vasta nuori ja jutut on vasta alussa.

Back
Ylös Bottom