Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Roinatanilla :lol2: No ehkä tää vinkuheinä-fiilis lakkaa joskus 10 vuoden päästä kun ei oo enää pelkkää luuta ja nahkaa ja mahaa...

Munki oli tarkotus bulkkailla syssyyn asti ja sit hankkiutua vasta 2011 kesäkuntoon :D Mut sit päätinki alottaa diätin nyt...

Onko kuukaan muu kattono tota clash of titansia? Tänään illalla sen kattoin ja aikamoista kuraa oli kyllä.. (ei kannata käydä katsomassa jos ei ole nähnyt)

Onko kuukaan muu kattono tota clash of titansia? Tänään illalla sen kattoin ja aikamoista kuraa oli kyllä.. (ei kannata käydä katsomassa jos ei ole nähnyt)

Joo katoin tasan viikko sitten. Oli ehkä paskin leffa mitä oon teatterissa käyny kattomassa. Samaa sanoi kaveritkin. Ja leffa-arvosteluissa pari tyyppiä mun lisäkseni. Joten et ole ainoa.

Rockylla on lihakset koko ajan pumpissa. Ja Roinatanilla. Ehkä niiltä täytyy kysyä neuvoja.

Mut hei, eiks sullaki oo aina yks kehonosa pumpissa, ainaki juttujes perusteella. Puhun siis sun 35 senttisestä forkusta. Mä aion pyrkiä siihen et ois pakarat aina pumpissa. Niit pitää vaa jumpata 24/7. Myös unissaan.

Pitäs vissii muuttaa Hervantaan ku on rahka noin halpaa.

Itsekin tos alotin diettaamaan pari viikkoa sitte.. mut se loppui aika lyhyeen.. tais tasan seittemän päivää kestää ja sit yks päivä salilta suoraan grillille kävelin..:rock:

Itsekin tos alotin diettaamaan pari viikkoa sitte.. mut se loppui aika lyhyeen.. tais tasan seittemän päivää kestää ja sit yks päivä salilta suoraan grillille kävelin..:rock:
No niin justiinsa :lol2: Mut ei hätää. Loppu elämä mul on aikaa hankkiutua tästä mahasta eroon :dance:

Muuten olisin ehkä jaksanut dietata muutaman viikon, mut rupes ottaan päähän ku muutenki pienet sarjapainot alko tippumaan aika reilusti..:whip:

Perkele.. Katkespa netti töissä sitten. On kyllä levottoman kuuma tuolla serverihuoneessa, kun piti käydä kytkin buuttaamassa :D

Eihän noista ciscon vehkeistä oo mihinkää :lol2:

Back
Ylös Bottom